کد مطلب: 

238997

نمایش دستاوردهای لبه‌ی تکنولوژی پژوهشگاه ICT در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری

مدیرکل دفتر ریاست و روابط عمومی پژوهشگاه ICT، گفت: در نمایشگاه هفته پژوهش امسال محصولات و دستاوردهای جدید پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در حوزه‌های 5G، شبکه‌ی ملی اطلاعات، امنیت و اینترنت اشیاء به نمایش گذاشته شد.
نمایش دستاوردهای جدید پژوهشگاه ICT در حوزه‌های 5G، شبکه‌ی ملی اطلاعات، امنیت و اینترنت اشیاء در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری

دکتر محمدرضا فرنقی‌زاد در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا در ارزیابی حضور پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری، گفت: پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، امسال هم همچون سال‌های گذشته در نمایشگاه هفته پژوهش شرکت کرد، اما در نمایشگاه امسال محصولات و دستاوردهای جدید پژوهشگاه در حوزه‌های 5G، شبکه‌ی ملی اطلاعات، امنیت و اینترنت اشیاء به نمایش گذاشته شد.

وی ادامه داد: همانطور که مطلع اید یکی از مهمترین فناوری‌هایی که در لبه‌ی تکنولوژی حرکت می‌کند فناوری اطلاعات و ارتباطات است و پژوهشگاه هم به عنوان پیشران توسعه‌ی ICT، باید جلوتر از سایرین حرکت کند و ما از فرصت این نمایشگاه برای تبادل نظر با مدیران ارشد حوزه‌ی ICT کشور و سایر پژوهشگران این حوزه استفاده کردیم و آنها را با اقدامات و پروژه‌های پژوهشگاه آشنا کردیم.

مدیرکل دفتر ریاست و روابط عمومی پژوهشگاه ICT، گفت: از آنجاکه ICT در همه‌ی حوزه‌ها تاثیرگذار است، لذا فرصت تبادل نظر بین پژوهشگران حوزه‌های مختلف می‌تواند کمک کند تا آنها در اقدامات‌شان، موارد اجرایی را هم مد نظر قرار دهند.

دکتر فرنقی‌زاد پیرامون برنامه‌ی روابط عمومی پژوهشگاه ICT برای حضور در نمایشگاه‌های مختلف، گفت: نگاه ما در اداره‌ی نمایشگاه‌ها به صورت مخاطب محور است. گاهی دیده می‌شود که انتظارات ما مناسب با طیف مخاطبانمان نیست.

وی خاطرنشان کرد: پژوهشگران باید به دنبال رفع نیاز صنعت باشند. ما هم باید در نمایشگاه مواردی را ارائه می‌دهیم که مخاطب ما بتواند از آن استفاده کند. در این نمایشگاه نظرسنجی‌هایی داشتیم که مورد تحلیل قرار خواهیم داد تا سال آینده با چه رویکردی شرکت کنیم.

خبرنگار: زهرا طاهری
عکاس و فیلمبردار: حسین شهلایی

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-12-19 20:04

افزودن دیدگاه جدید