کد مطلب: 

226923

رستگار: شعار "رونق تولید" در شرکت مخابرات ایران به خوبی نمایان شد

دبیر و عضو هیات مدیره‌ی سندیکای صنعت مخابرات ایران، گفت: عملکرد شرکت مخابرات ایران در مناطق سیل زده بسیار مطلوب بوده و این تلاش جای تقدیر دارد.
رستگار: شعار "رونق تولید" در شرکت مخابرات ایران به خوبی نمایان شد

به گزارش سیتنا، مهندس فرامرز رستگار در مراسم دیدار نوروزی مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره‌ی شرکت مخابرات ایران با همکاران، از عملکرد مخابرات در مناطق سیل زده کشور تقدیر کرد و گفت: خوشبختانه شرکت مخابرات ایران در سخت ترین شرایط مناسب عمل کرده و همواره سعی در پایداری ارتباط در کشور دارد.

وی با اشاره به اینکه برقراری ارتباط خصوصاً در مواقع بحران بسیار مهم است افزود: اگر ارتباط تلفنی در مواقع بحرانی قطع شود، امر امدادرسانی به دشواری صورت می پذیرد، از این‌رو، مخابرات در مناطقی که دچار سیل شد، به خوبی توانست ارتباطات موبایلی و اینترنت را در منطقه سریعاً برقرار کند.

دبیر سندیکای مخابرات کشور در پایان سخنان خود، اظهار داشت: با وجود هیأت مدیره جدید شرکت مخابرات ایران در سال ۹۷ اجرای شعار رونق تولید به خوبی نمایان شد، در ابتدای سال جاری نیز این شرکت در جریان خسارات شبکه مخابرات در مناطق سیل زده، از تجهیزات تولید داخل و شرکت های داخلی استفاده کرد که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-04-06 16:09

افزودن دیدگاه جدید