کد مطلب: 

224179

ارائه‌ی سرویس‌های مخابراتی بر بستر پیام‌رسان داخلی سروش

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، با اشاره به اهمیت استفاده و حمایت از پیام‌رسان‌های ایرانی، گفت: شرکت مخابرات ایران با توجه به رسالت ملی خود از گسترده‌تر شدن بازار ارتباطات کشور توسط پیام‌رسان‌های داخلی به منظور تحقق ارتباطی فراگیر حمایت می کند.
ارائه‌ی سرویس‌های مخابراتی بر بستر پیام‌رسان داخلی سروش

به گزارش سیتنا، مهندس سید مجید صدری، افزود: با توجه به کاهش تعرفه پیام رسان های داخلی به کمترین میزان در بین تمامی اپراتورها در شرکت مخابرات ایران، استفاده از ظرفیت های فنی مخابرات در بستر پیام رسان های داخلی می تواند به گسترش بازار ارتباطات کشور کمک شایانی نماید.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، در ادامه اظهار داشت: پیرو مذاکرات فی مابین پیام رسان سروش و شرکت مخابرات ایران، به زودی امکان ارائه خدمات متنوع مخابراتی شامل ثبت نام و خدمات الکترونیک تلفن ثابت، پرداخت قبوض و همچنین خدمات ارزش افزوده بر بستر پیام رسان سروش فراهم خواهد شد.

صدری، با تاکید مجدد بر نقش استفاده از پیام رسان های داخلی در تقویت اقتصاد ملی و حمایت از تولید داخلی، افزود: شرکت مخابرات ایران با توجه به رسالت ملی خود از گسترده تر شدن بازار ارتباطات کشور توسط پیام رسان های داخلی و ارائه سرویس های مختلف در این پیام رسان ها حمایت می کند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، در پایان یادآور شد: در راستای تحقق ارتباطی فراگیر، شرکت مخابرات ایران تاکنون با سه پیام رسان گپ، آی گپ و سروش تفاهم نامه های جداگانه همکاری به امضاء رسانده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2019-01-19 13:36

افزودن دیدگاه جدید