کد مطلب: 

205723

حفظ ثبات و پایداری در شرکت بر عهده روابط عمومی است

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: روابط عمومی در هر سازمانی کار مدیریتی است که در سطح استراتژیک و عالی قرار دارد از این رو در حوزه تصمیم گیری نقش آفرینی می کند.
حفظ ثبات و پایداری در شرکت بر عهده روابط عمومی است

به گزارش سیتنا، برات قنبری، که در پنجمین جشنواره روابط عمومی های برتر مجموعه شرکت مخابرات ایران سخن می گفت، افزود: امروزه مفاهیم ‌جدیدی در حوزه روابط عمومی آشکار می شود که بکار گیری این مفاهیم و عملیاتی کردن آن به سرآمدی سازمان می انجامد.

قنبری، ثبات و پایداری در شرکت را لازم و ضروری دانست و خاطرنشان ساخت: از آنجایی که شرکت مخابرات ایران مسیر طولانی را در توسعه ارتباطات کشور پیش رو دارد، ضروری است دو مولفه ثبات و پایداری همواره در شرکت حفظ شود که این مهم بر عهده روابط عمومی است.

وی همچنین، روابط عمومی را یک حوزه تخصصی در بخش افکارسنجی عنوان کرد و افزود: روابط عمومی با رصد مخاطبان سازمان و تحلیل بازخوردها می تواند پایه و اساس بهبود سازمان باشد.

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در ادامه سخنان خود به همپوشانی وظایف روابط عمومی و حوزه بازاریابی اشاره کرد و گفت: روابط عمومی در پشتیبانی فروش و بازاریابی نقش حیاتی داشته و باعث افزایش سهم از اذهان در بازار می شود.

قنبری از روابط عمومی به عنوان اهرم پرقدرت و نافذ یاد کرد و اظهار داشت: این حوزه در خلق ایده ها برای ورود به بازارهای جدید نقش اساسی دارد.

وی با اشاره به اینکه مقوله برند، تصویرسازی مهمی از شرکت نزد مشتریان دارد بیان کرد: برند که نتیجه مهم فعالیت های شرکت نزد مشتریان از باب ارائه محصول و خدمات می باشد باید با استفاده از ابزارهای ارتباطی با مخاطبان حفظ و همواره ارتقا یابد.

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با تاکید بر اینکه اطلاع رسانی شفاف باید برای مخاطبان انجام شود اظهار داشت: روابط عمومی باید با اطلاع رسانی موثر و مطابق با واقعیت ها برای روشنگری افکار عمومی انجام دهد.

قنبری در پایان سخنان خود، ایجاد همبستگی، ایجاد اعتماد و ایجاد نشاط برای کارکنان را بر عهده روابط عمومی دانست و افزود: روابط عمومی با اهمیت به این سه موضوع باید در حوزه درون سا زمانی هم فعال و تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-12-28 14:45

افزودن دیدگاه جدید