کد مطلب: 

205704
در بازدید دبیر ستاد توسعه ICT و فضای مجازی معاونت علمی ریاست جمهوری؛

تاکید بر اقدامات کاربردی دانشکده پست و مخابرات در حوزه اینترنت اشیاء

دبیر ستاد توسعه فناوری اطلاعات، ارتباطات و فضای مجازی معاونت علمی و فناوری ریاست ‌جمهوری طی بازدید از دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات بر استمرار همکاری با این دانشکده تاکید کرد.
تاکید بر اقدامات کاربردی دانشکده پست و مخابرات در حوزه اینترنت اشیاء

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی دانشکده پست و مخابرات، دکتر مهدی فقیهی، دبیر ستاد توسعه فناوری اطلاعات، ارتباطات و فضای مجازی معاونت علمی و فناوری ریاست ‌جمهوری و همراهان، طی بازدید از کارگاه ها و آزمایشگاه های دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات و ظرفیت شرکت های دانش بنیان همکار این دانشکده، در جریان اقدامات علمی - کاربردی این مرکز دانشگاهی قرار گرفت.

دکتر فقیهی در جریان این بازدید، بر ظرفیت و اقدامات کاربردی دانشکده در حوزه های لبه تکنولوژی و مخصوصا اینترنت اشیاء (IoT) تاکید و با توجه به تغییرات روز افزون و سریع تکنولوژی، نقش پژوهش و تحقیق در این حوزه ها را حائز اهمیت شمرد.

در این بازدید دکتر وحید یزدانیان، رئیس دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات با تشریح روند شکل گیری آزمایشگاه اینترنت اشیاء در دانشکده به تشریح دستاوردها و همچنین برنامه های دانشکده در این حوزه پرداخت.

گفتنی است؛ پیش از این و به‌منظور تحقق سیاست‌های کلان جمهوری اسلامی ایران در حوزه علم و فناوری و تحقق اقتصاد مقاومتی دانش‌بنیان، تفاهم‌نامه همکاری میان ستاد فناوری اطلاعات، ارتباطات و فضای مجازی معاونت علمی و فناوری ریاست و دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات ایران منعقد شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-12-27 18:06

افزودن دیدگاه جدید