کد مطلب: 

205690
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین تکریم و معارفه معاون امور مطبوعاتی:

فعالیت ها و برنامه های انتظامی در معاونت مطبوعاتی ارشاد تدام می یابد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین تکریم و معارفه معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی این وزارتخانه گفت: اقداماتی که در حوزه فناوری در معاونت مطبوعاتی صورت گرفته قابل تحسین است و این معاونت در مجموع در چهار سال گذشته، پیشرو بوده است.
فعالیت ها و برنامه های انتظامی در معاونت مطبوعاتی ارشاد تدام می یابد

به گزارش سیتنا، سید عباس صالحی در مراسم تکریم حسین انتظامی معاون سابق و معارفه محمد سلطانی فر به عنوان معاون جدید امور مطبوعاتی وزارت ارشاد، تغییر نگاه حمایتی و پرداخت یارانه ها از روش مستقیم به مدل های در دوره فعالیت چهار ساله اخیر این معاونت، قابل توجه دانست.

وی افزود: تغییر و تحولات ایجاد شده، مدیریت در عرصه رسانه ها را با پیچیدگی هایی همراه کرده و عرصه رسانه بسیار پیچیده تر از دیگر عرصه های فرهنگی است.

وزیر ارشاد با اشاره به دوستی چهل ساله خود با حسین انتظامی، ایده پردازی، ریسک پذیری، خلاقیت، تعامل با اصحاب فرهنگ و هنر و سخت کوشی را از ویژگی های شخصیتی وی برشمرد و گفت: امیدوارم انتظامی در مسئولیت جدید نیز در وزارتخانه در کنار من، گامهای رو به جلویی بردارد، سابقه طولانی فعالیت وی در حوزه مطبوعات و اینکه از درون مطبوعات برخاسته، در امتداد فعالیت های انتظامی بسیار موثر است.

وزیر ارشاد با تاکید بر تداوم فعالیت ها و برنامه های انتظامی در معاونت مطبوعاتی گفت: این کارها نه تنها متوقف نشود بلکه جهشی هم در ادامه ایجاد شود.

وی در ادامه به بیان ویژگی های محمد سلطانی فر پرداخت و با اشاره به تخصص و حسن شهرت وی در حوزه ارتباطات و رسانه‌ها، او را فردی مناسب برای تصدی معاونت مطبوعاتی دانست و گفت: معتقدم مسیر رو به جلوی این معاونت با حضور وی با سرعت بیشتری به پیش خواهد رفت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-12-27 13:10

افزودن دیدگاه جدید