کد مطلب: 

204146
دکتر عارف در بازدید از غرفه‌ی سیتنا در نمایشگاه تلکام:

نقش ارزشمند گروه رسانه‌‌ای "سیتنا" در اطلاع رسانی قابل تقدیر است

دکتر محمد رضا عارف، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده‌ی مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در غرفه‌ی سایت خبری سیتنا و ماهنامه‌ی نسل چهارم در نمایشگاه ایران تلکام حضور یافت و از دست‌اندرکاران این رسانه تقدیر کرد.
نقش ارزشمند گروه رسانه‌‌ای سیتنا در اطلاع رسانی قابل تقدیر است

دکتر محمد رضا عارف که در سومین روز برپایی نمایشگاه بین المللی ایران تلکام 2017 از شرکت‌های مخابراتی و ارتباطی حاضر در نمایشگاه بازدید می کرد، در غرفه‌ی سایت خبری سیتنا و ماهنامه‌ی نسل چهارم در سالن 6 این نمایشگاه حضور یافت و دفتر یادبود سیتنا را امضاء کرد.

دکتر عارف در دفتر یادبود سیتنا نوشت:

بسمه تعالی

از برگزارکنندگان محترم نمایشگاه ICT (تلکام) که پیشتاز در همه بخش های توسعه و پیشرفت می باشد صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم. حضور فعال بخش خصوصی در کنار بخش های تعاونی و دولتی نویدبخش تاثیرگذاری بالای این بخش در اقتصاد دانش بنیان و پاسخ به مطالبات جوانان عزیز به ویژه در بخش اشتغال است.

از گروه رسانه ای سیتنا که نقش ارزشمندی در اطلاع رسانی در این بخش دارد و با تشویق جوانان در حضور موثر در کارهای پژوهشی و تولیدی، پیشتاز محور بودن ICT در پیشرفت و اشتغال را مدنظر دارد صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم و توفیق همه همکاران عزیز را از خدای بزرگ مسالت می کنم.  

96/7/26
محمد رضا عارف

انتهای پیام

عکاس: حسین شهلایی

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-10-20 10:17

افزودن دیدگاه جدید