کد مطلب: 

203059

معرفی بیش از 260 شرکت دانش بنیان به فرابورس

معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی ریاست جمهوری گفت: در یک سال گذشته با همکاری سازمان بورس و فرابورس بیش از 260 شرکت دانش بنیان به فرابورس معرفی شده است.
معرفی بیش از 260 شرکت دانش بنیان به فرابورس

به گزارش سیتنا، علیرضا دلیری معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی اظهار کرد : در یک سال گذشته با همکاری سازمان بورس و فرابورس بستری مناسب فراهم کرده ایم تا شرکت‌های دارای ظرفیت لازم به این بازار وارد شوند.

دلیری یادآور شد: بر این اساس بیش از 260 شرکت دانش بنیان را به فرابورس معرفی کرده ایم تا مقدمه حضور آنها در فرابورس آماده سازی شود.

معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی بیان کرد: بیش از سه هزار شرکت دانش بنیان داریم که به طور مرتب در حال کسب سودهای چندین برابری اند اما سایر شرکت‌ها در بهترین حالت یک و نیم برابر سود دارند.

همچنین در ادامه این مراسم شاپور محمدی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: سازمان بورس علاوه بر اجرای قوانین باید به توسعه بازار سرمایه نیز کمک کند.

وی تاکید کرد: توسعه بازار سرمایه و ورود به این بازار به تقویت اقتصاد کشور کمک ‌کند و افزود: در سال‌های گذشته زمانی که درباره ابزارهای مالی صحبت می کردیم همه می پرسیدند آیا امکان دارد روزی چنین ابزارهایی در بازار ایران نیز به کار گرفته شود اما اکنون مشاهده می‌کنیم بسیاری از این ابزارها به کار آمده است.

محمدی هدف از برگزاری مسابقه لیگ ستارگان بورس را آموزش به دانشجویان و علاقه مندان بازار سرمایه و توسعه فرهنگ سرمایه‌گذاری دانست.

وی گفت: امیدوارم بازار مشتقه (آتی) نیز بیش از گذشته تقویت شود تا افراد بتوانند به سود های معقول و مناسب در این بازار دست یابند.

این مسوول اضافه کرد: امیدوارم محدودیت‌هایی که در بازار سرمایه وجود دارد به تدریج حذف شود تا این بازار توسعه بیشتری یابد.

مسابقات لیگ ستارگان بورس با حضور تیم های شرکت کننده از 10 دانشگاه در بورس تهران با هدف آموزش دانشجویان رشته‌های مالی و ارزیابی توان فعالتی آنها در بازار سرمایه برگزار شد.

هدف از برگزاری این مسابقات، آموزش دانشجویان رشته های مالی و ارزیابی توان فعالیت آنها در بازار سرمایه بود.

در پایان این مسابقات تیم های دانشگاه الزهرا (س)، علامه طباطبایی (ره) و خواجه نصیرالدین طوسی به عنوان تیم های برگزیده معرفی شدند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-09-06 12:55

افزودن دیدگاه جدید