کد مطلب: 

202629

ضرورت حضور بخش خصوصی در شرکت ملی پست

نخستین نشست وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و معاونین شرکت ملی پست برگزار شد.
ضرورت حضور بخش خصوصی در شرکت ملی پست

به گزارش سیتنا، مهندس آذری جهرمی در این دیدار که در محل ساختمان مرکزی وزارت صورت گرفت ضمن قدردانی از مجموعه کارکنان شبکه پستی کشور اظهار داشت: جایگاه پست در این وزارتخانه و نقش کلیدی آن در خدمت رسانی به هموطنان بیش از پیش مورد توجه قرار  می گیرد.

آذری جهرمی با تاکید بر ایجاد و گسترش سرویس های نوین مبتنی بر فناوری اطلاعات در پست اظهار امیدواری کرد: شرکت ملی پست در دوره جدید و در فضای رقابتی پیش رو با ایفای نقش مطلوب بتواند سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهد و به تبع آن وضعیت درآمدی شبکه نیز بهبود یابد.

وی همچنین با اشاره به اجرای پروژه های ملی و اقتصاد مقاومتی نظیر GNAF و سیماک به محوریت شرکت ملی پست بر ضرورت تشکیل کارگروهی در مجموعه وزارت ارتباطات به منظور استفاده از تمام ظرفیت های موجود در کشور تاکید کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه ارتقای کیفیت خدمات و مشتری مداری دو اصل اساسی در فعالیت شبکه پستی کشور است، تصریح کرد: موضوع هزینه فایده و مدیریت منابع مالی از دیگر مواردی است که باید مستمراً مورد توجه مسئولین وزارت و شرکت ملی پست باشد.

آذری جهرمی با بیان اینکه در طی چهار سال گذشته اقدامات خوبی در سطح شرکت ملی پست صورت گرفته خاطر نشان کرد: خوشبختانه بستر های لازم برای فعالیت های بیشتر فراهم گردیده و باید تلاش شود به نقطه مطلوب برسیم و بتوانیم رضایت مشتریان را کسب کنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: در ارتباط با فعالیت های پستی باید به گونه ای عمل کنیم که موجب انحصار نشود و بخش خصوصی بتواند به صورت فعال در این عرصه ورود پیدا کند.

وی با اشاره به اقدامات موثر صورت گرفته در زمینه افزایش رفاه کارکنان پست کشور افزود: بهبود سطح معیشتی کارکنان شرکت ملی پست در دستور کار قرار  می گیرد؛

چرا که معتقدم فکر سالم در بدن سالم است و اگر قرار باشد پست وظایف خود را به خوبی ایفا نماید لازم است در این خصوص اقدامات اساسی صورت گیرد.

همچنین در این جلسه مهری معاون وزیر رییس هیات مدیره و مدیر عامل گزارشی از روند کارهای صورت گرفته و وضعیت موجود ارایه کرد و گفت: محور اصلی و آینده شرکت در جهت ارائه خدمات مطلوب، افزایش درآمد و جذب ترافیک ساماندهی شده است .

وی در ادامه به تشریح راه اندازی و توسعه برخی از سرویس‌های پستی نظیر تجارت الکترونیکی، پست مستقیم، پست لجستیک، سیماک و  GNAF پرداخت و خاطر نشان کرد: در آینده نزدیک و با رویکرد جدید و گسترش این سرویس‌ها در سراسر کشور شاهد شکوفایی بیشتری در صنعت پست کشور خواهیم بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-08-22 10:25

افزودن دیدگاه جدید