کد مطلب: 

200384

آغاز قرارداد پروژه تمام IP شرکت مخابرات با هواوی، نوکیا و فایبرهوم

مدیر امور شبکه شرکت مخابرات ایران، از اجرای پروژه های مختلف در راستای برنامه تمام IP ره نگاشت تحول شرکت مخابرات ایران خبر داد و گفت: این برنامه ها در لایه های دسترسی، انتقال ، IP ، NGN و IMS می باشد که خوشبختانه تمامی این پروژه ها در انتهای سال گذشته، از بُعد انجام طرح و برگزاری مناقصات به اتمام رسیده و اکنون مقدمات قراردادی آنها در دست اجراست.
آغاز قرارداد پروژه تمام IP شرکت مخابرات با هواوی، نوکیا و فایبرهوم

به گزارش سیتنا، مهندس خلیلی در گردهمایی و کارگاه آموزشی IPNI و POTN، در توضیح جزئیات این پروژه ها، افزود: در بحث دسترسی، چهار شرکت، برای تکمیل شبکه با استراتژی FTTB و FTTH  انتخاب شده است. در بخش  انتقال نیز در نهایت ، سه شرکت انتخاب شد؛ در مناقصه بخش انتقال، در فاز نخست، برای  14 استان پیش بینی های لازم به عمل آمده است که سه استان تهران ، کرمان و گیلان توسط شرکت هُواوی، چهار استان نیز توسط شرکت نوکیا و هفت استان باقیمانده را با شرکت فایبرهوم اجرا خواهیم کرد.

خلیلی، مجموع این پروژه ها را بسیار پرظرفیت و عظیم دانست که تمامی 31 استان را شامل می شود و اظهار داشت: در بخش IP نیز این 14 منطقه مخابراتی، با شرکت نوکیا و مابقی با شرکت هُواوی قرارداد منعقد کرده اند؛ قسمت آخر پروژه ها نیز در لایه Core اتفاق می افتد که پوشش بخش NGN و IMS همه استان ها را شامل خواهد شد.

مهندس حسین پور، مدیرکل راهبرد شبکه و فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران نیز در این گردهمایی، با اشاره به رسالت ره نگاشت ، که یکی از بخش های مهم آن، حرکت به سوی شبکه تمام IP است، گفت: این گردهمایی و کارگاه جانبی آن، در راستای استراتژی تعیین شده ، برای نیل به اهداف عالیه شرکت مخابرات ایران، تشکیل شده است، که رسیدن به یک شبکۀ مدرن و به روز، برای ارائه سرویس هایی در کلاس جهانی را برای کشور عزیزمان به ارمغان می آورد.

حسین پور، با بیان اینکه پروژه مدرن سازی زیرساخت های شبکه مخابراتی، یکی از مهمترین، اساسی ترین و وسیع ترین بخش های اجرای برنامه ره نگاشت است، افزود: «اجرای این پروژه ها، پیش نیازهایی شامل آماده سازی فضا، پاور و انتقال مورد نظر، برای پیاده سازی پروژه ها ، با توجه به انعقاد قراردادها و ارجاع سفارش ها دارد که به کمک شما کارشناسان ارجمند و تمامی همکاران در جای جای کشور، به نتیجه مطلوب ، می رسید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-05-06 14:28

افزودن دیدگاه جدید