کد مطلب: 

200109

تصاویر/ مرد تایلندی که دخترش را در پخش زنده فیسبوک دار زد

یک مرد تایلندی که ووتیسان وونگتالای نام دارد، پس از مشاجره با همسرش، دختر 11 ماهه‌اش را به ساختمان مخروبه‌ای برد و او را دار زد. او فیلم این رویداد دهشتناک را به طور زنده از فیس‌بوک پخش کرد.
تصاویر/ مرد تایلندی که دخترش را در پخش زنده فیسبوک دار زد

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا، در ویدیویی که قبل از حذف شدن، بیش از 24 ساعت روی صفحه فیسبوک یک مرد 20 ساله تایلندی باقی ماند، دختر 11 ماهه‌ این مرد توسط پدرش دار زده شد.

بنا بر اعلام پلیس تایلند، این مرد تایلندی که از او با نام «ووتیسان وونگتالای» یاد شده است، با همسرش مشاجره کرده و او را خیانت متهم کرده بود. او همچنین همسرش را به قتل تهدید کرده بود. همسر این مرد با ترس از خانه فرار کرده و دختر 11 ماهه‌اش را نزد پدر در خانه رها کرده بود.

در فیلمی که در صفحه فیس بوک این مرد منتشر شد، او طناب را به دور گردن دختر کوچکش آویخته و او را از یکی از طبقه‌های بالایی یک ساختمان آویزان کرد. در حالی که دختر کوچک گریه‌کنان با مرگ دست و پنجه نرم می‌کرد، پدرش این صحنه را به شکل زنده در فیس‌بوک پخش می‌کرد. ووتیسان وونگتالای پس از اطمینان از مرگ دخترش، خودش نیز دست به خودکشی زد.

از سوی دیگر، جیرانش تریرات مادر این کودک بی‌گناه و همسر ووتیسان وونگتالای، عصر روز بعد به خانه بازگشت ولی دخترش را در خانه نیافت. او پس از اینکه نتوانست دخترش را در خانه بیابد، ویدیوئی 4 دقیقه‌ای روی صفحه فیس‌بوک همسرش دید که نشان می‌داد دختر 11 ماهه‌اش دار زده شده و همسرش خودکشی کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-04-26 19:57

افزودن دیدگاه جدید