کد مطلب: 

199679

عذرخواهی اینترنتی پلیس متخلف (+عکس)

یک افسر پلیس در ایالت اوکلاهاما در آمریکا پس از آنکه دوربین‌های کنترل سرعت، تصویر او را به دلیل سرعت غیر مجاز ثبت کردند، برای خودش قبض جریمه صادر کرد.
عذرخواهی اینترنتی پلیس متخلف (+عکس)

به گزارش سیتنا، یک افسر پلیس که در یکی از خیابان‌های ایالت اوکلاهاما، 20 مایل بیشتر از حد مجاز سرعت داشت، با اعلام عذرخواهی رسمی در صفحه فیس‌بوک اداره پلیس، برای خودش یک قبض جریمه سنگین صادر کرد.

جاستین بورش که رئیس یک اداره پلیس محلی در اوکلاهاماست در صفحه فیس‌بوک متعلق به اداره پلیس نوشت: «به همگان اعلام می‌کنم که من، رئیس اداره پلیس، در خیابان 103rd St N با سرعت غیرمجاز رانندگی کردم. در حالی که سرعت مجاز در این خیابان 50 مایل در ساعت بود، من با سرعتی حدود 75 تا 80 مایل در ساعت رانندگی کردم.»

بورش در ادامه توضیح داد: «اگر چه من دلیل برای رانندگی با سرعت زیاد داشتم، لیکن سرعت غیرمجاز به هیچ دلیل قابل تایید نیست و من به مانند سایر کسانی که قانون‌شکنی می‌کنند باید مسئولیت اشتباه خود را بپذیرم و جریمه این کار را بپردازم."

این افسر پلیس صادقانه توضیح داد که نمی‌داند اگر دوربین پلیس، این تخلف او را ثبت نمی‌کرد، آیا او برای خودش جریمه می‌نوشت یا خیر. او گفت که پس از آنکه تصویر او توسط دوربین‌های کنترل سرعت ثبت شد، او این قبض جریمه را برای خودش نوشت.

جاستین بورش به یک شبکه تلویزیونی محلی در آمریکا گفت: «من به مانند هر فرد دیگری که دستگیر می‌شود، باید در مقابل کارهایی که انجام دادم، مسئول باشم.»

جریمه سرعت غیرمجاز در آمریکا، حدود 300 دلار این کشور است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-04-23 00:56

افزودن دیدگاه جدید