کد مطلب: 

199236

فضای امنیت فکری، قلم و بیان برای بزرگان ایجاد شده است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دولت تدبیر و امید فضایی ایجاد کرده تا بزرگان و اهل قلم و نویسندگان و هنرمندان احساس امنیت فکری، قلم و بیان داشته باشند.
فضای امنیت فکری، قلم و بیان برای بزرگان ایجاد شده است

به گزارش سیتنا، سیدرضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین تکریم و معارفه رییس پیشین و جدید سازمان اسناد و کتابخانه ملی، افزود: امروز تمامی پیشرفت های کشور مدیون خون شهدا، جانبازان و ایثارگران است و باید همیشه قدردان ایثار آن ها باشیم.

وی با تاکید بر اینکه سازمان اسناد نیز دارای نیروی انسانی با اخلاق و معرفتی است، ادامه داد: این سازمان از نظر نیروی انسانی و پژوهشی دارای ظرفیت های بالایی است و نیروی انسانی آن بررگترین سرمایه این سازمان محسوب می شود.

عضو کابینه تدبیر و امید گفت: ما در دولت تدبیر و امید بر این باوریم که ملت ایران شایسته بیشتر از آن چیزی است که تاکنون به دست آورده ایم، هست.

وی در عین حال تصریح کرد: وقتی نظام از مدیریت عقلانی و با تدبیر برخوردار باشد، سازمان اسناد نیز می تواند در ذیل این نظام سیاسی ادامه حیات بدهد..

رییس پیشین سازمان اسناد و کتابخانه ملی گفت: در ۳ سال گذشته برای تعالی این سازمان تلاش های بسیاری شد و دستاوردهای آن محصول کار و تلاش کارکنان آن و حمایت های دولت است.

وی در پایان تاکید کرد: در دولت تدبیر و امید با فضای ایجاد شده برای امنیت بزرگان، اهل قلم و دانش، آشتی دوباره دولت و نظام با بزرگان برقرار شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-04-10 18:26

افزودن دیدگاه جدید