کد مطلب: 

198532

عاقبت انتشار شایعات در فضای مجازی

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان کرمان افزود: شخصی که اقدام به انتشار شایعات در فضای مجازی در خصوص ربایش ، قتل و فروش اعضاء بدن کودکان و ایجاد احساس ناامنی در بین شهروندان می نمود توسط این پلیس دستگیر شد.
عاقبت انتشار شایعات در فضای مجازی

به گزارش سیتنا، سرهنگ ستاد امین یادگار نژاد در این خصوص تصریح کرد: در ماه گذشته خبری مبنی بر "قتل دختر بچه ای در کرمان توسط قاچاقچیان اعضاء بدن انسان" در فضای مجازی منتشر که باعث  ایجاد رعب و وحشت در جامعه شد که رسیدگی به این پرونده با موضوع نشر اکاذیب در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی  در خصوص انتشار شایعات صورت گرفته در فضای مجازی افزود: پس از  بررسی فنی توسط کارشناسان این پلیس مشخص گردید که  منشاء نشر خبر در فضای مجازی یکی از نشریه های استانی بوده است.

این مقام ارشد انتظامی گفت: با توجه به اینکه حوزه فعالیت مدیریت نشریه در یکی از شهرستان ها بوده ،لذا مراتب به پلیس فتا آن شهرستان ارسال و از سوی آن یگان به دادستانی شهرستان منعکس و دستور احضار فرد موصوف صادر گردید.

وی افزود: پس از حاضر شدن متهم در پلیس فتا از نامبرده در خصوص موضوع تحقیق که ایشان ضمن قبول نمودن انتشار خبر عنوان داشت که مطلب گـزارش خبری را از طریق منابع سایت های خبری دیگر دریافت و پس از مدتی با توجه به اینکه منبع تکذیبیه آن را دریافت نمودم اقدام به حذف خبـر مربوطه از روی کانال نشریه را نمودم.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان کرمان در پایان گفت: در پایان پس از تکمیل پرونده، متهم به مرجع قضایی معرفی و پس از تفهیم اتهام به نامبرده قرار کفالت به مبلغ 200 میلیون ریال برای وی صادر شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-03-29 15:34

افزودن دیدگاه جدید