کد مطلب: 

198455

ساخت استیکرهای زننده از تصاویر خصوصی دختران ایرانی!

فرمانده انتظامی شهرستان قدس از دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی توسط پلیس فتا خبر داد.
ساخت استیکرهای زننده از تصاویر خصوصی دختران ایرانی!

به گزارش سیتنا، سرهنگ شاهپور فلاحی گفت: در پی اعلام شکایت تعداد شش نفر از شهروندان مبنی بر  انتشار تصاویر خصوصی شان در فضای مجازی توسط فرد و یا افراد ناشناس و تهیه استیکر از آن، بررسی موضوع در دستور کار پلیس فتا شهرستان قدس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: با توجه به تعدد شکات پرونده و انتشار تصاویر در فضای مجازی، به صورت ویژه اقدامات گسترده ای انجام شد و در آغاز تحقیقات پلیس مشخص شد یکی از شاکیان با فردی به هویت رضا رابطه دوستی داشته و پس از مدتی رابطه دوستی آنها قطع شده است.

سرهنگ فلاحی بیان داشت:با بدست آمدن سرنخ، متهم در در شبکه های مجازی مورد شناسائی قرار گرفته و در عملیاتی در شهرستان شهریار دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس گفت: متهم در بازجویی های لب به اعتراف گشوده و ضمن اظهار ندامت،دلیل اعمال مجرمانه خود را انتقام جویی اعلام کرد که در این راستا پرونده تشکیل و با ارجاع به مرجع قضائی، متهم برابر قرار صادره روانه زندان شد.

 این مقام انتظامی در پایان خطاب به شهروندان اذعان داشت: فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به هیچ عنوان بستر امنی جهت ایجاد روابط دوستانه و تبادل تصاویر و مطالب خصوصی نمی باشد چرا که افراد سودجو  از این فضا جهت اخاذی و فریب افراد سوء استفاده می کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-03-25 09:53

افزودن دیدگاه جدید