کد مطلب: 

197535

ساماندهی و کاهش کدهای خدماتی در کشور

معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران با تاکید بر تغییر در روند ارایه خدمات به مشتریان، گفت: مجموعه قوانین و آیین نامه ها باید در جهت ساده سازی تغییرکند تا مشتریان به ساده ترین و یکپارچه ترین صورت ممکن از تمام خدمات مخابرات بهره مند شوند.
ساماندهی و کاهش کدهای خدماتی در کشور

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر داود زارعیان در نشستی با خبرنگاران به برنامه های پیش بینی شده در سال 1396 بر اساس نگاه جدید به مشتری اشاره کرد و افزود: این برنامه ها طوری طراحی شده که با تغییرات سیاسی و مدیریتی، آسیب نبیند و عملیاتی شود.

وی افزود: ایجاد برند شاپ ها یا همان دفاتر امور مشتریان متحدالشکل و ارایه خدمات غیر حضوری از جمله این برنامه هاست.

معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران با تشریح دقت و توجه خاص شرکت مخابرات ایران به مشتری در برنامه ره نگاشت، گفت: در معاونت مشتریان برای سال در پیش رو ، برنامه و پروژه هایی در جهت پاسخگویی شفاف و صریح تعریف شده است که با اجرایی کردن آن ها شرایط خوبی برای مشتریان فراهم می شود.

دکتر زارعیان با اشاره به ساماندهی کدهای خدماتی در کشور گفت: از مجموعه خدماتی که در سطح کشور پراکنده است، طرحی برای کاهش کدها در حال اجراست تا مشتریان امکان دسترسی آسان را داشته باشند.

معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران تجمیع مراکز 2020 را یکی دیگر ازبرنامه های در دست اجرا عنوان کرد و گفت: نظارت بر فرآیندها باید صورت گیرد تا برنامه انتقال پاسخگویی عملیاتی شود.

وی با توجه به روند رسیدگی به اسناد و مدارک در موضوع مشتریان، تصریح کرد: مشتریان باید بتوانند تنها با ارایه کد ملی، به تقاضاهایشان رسیدگی شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-03-12 16:10

افزودن دیدگاه جدید