کد مطلب: 

197361

رییس سازمان انرژی اتمی ایران: باید از استارتاپ ها حمایت کنیم

علی اکبر صالحی-رییس سازمان انرژی اتمی ایران- در مراسم افتتاحیه رویداد فین تک فست که با همکاری بانک پاسارگاد و شرکت فناپ در دانشگاه خاتم برگزار شد بیان داشت: مید مهمترین مسئله است، همانطور که خداوند فرموده است اگر انسانی موفق باشد، باید سعی و کوشش داشته باشد و دیدن پشتکار شما عزیزان در جهت آبادانی کشور بسیار زیبا است.
رییس سازمان انرژی اتمی ایران: باید از استارتاپ ها حمایت کنیم

به گزارش سیتنا، علی اکبر صالحی افزود: ما انقلاب کردیم، انقلاب یک فلسفه جدید است که باعث شد بسیاری از کشورها به چالش کشیده شوند و نام کشور ما سر زبان‌ها باشد و با برخی از کشورها در تقابل باشیم. در حال حاضر دلار تبدیل به یک کالا شده است در حالیکه این کاغذ تنها یک پول است و باعث شده تمام دنبا به دنبال این پول باشند.

صالحی در ادامه گفت: ما در کشورمان کارخانه داریم اما صنعت نداریم، در حال حاضر چشمه‌هایی از علم ایجاد شده است در حالیکه در کشورهای به قولی در حال پیشرفت‌، همچون مالزی و تایلند اینگونه نیست و باید از این جهت بسیار خرسند باشیم.

رییس سازمان انرژی اتمی ایران خاطر نشان کرد: در گفتگویی که با اردوغان داشتیم و  ترکیه از ما صنعت موشک و تکنولوژی پزشکی را طلب کرده است که  با توجه به صحبت‌های اخیر، صنعت پزشکی این کشور از طریق کشور دیگری در حال تامین است.

او افزود: در حال حاضر استارت آپ‌های پول ساز بسیاری داریم و امید داریم که روزی با جهش از این سکوی پرتاب بتوانیم از کشورهای در حال پیشرفت دیگر سبقت بگیریم .

صالحی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حمایت های دولت از استارتاپ ها بیان داشت: مقام معظم رهبری امسال را به عنوان سال اقتصاد مقاومتی نامگذاری کردند و  روی این بحث تاکید دارند که اگر ملتی بخواهد روی پای خود بایستد باید از قدرت داخلی خود استفاده کند  تا از تلاطمات  خارجی صدمه ای نبیند و زیر ساخت های دستیابی به این مساله رشد  مسائل علمی و دانش است.

او تاکید کرد که در حال حاضر هیچ تولیدی بدون داشتن زیر ساخت های علمی محقق نمی شود.

رییس سازمان انرژی اتمی بیان داشت: باید جوان ها را تشویق کنیم به صورت گروهی کار کنند چراکه برکت در کار گروهی است مثل امروز که بحث استار تاپ ها اغاز شده است. باید از استارتاپ ها بدلیل فکرهای نو و ابتکارات بهره جوییم.

صالحی در پایان تاکید کرد: با جوانان فعال در این حوزه صحبت کرده ایم که با قدرت به سمت جلو گام بردارند و از مشکلات هراسی نداشته باشند چراکه انسان در مشکلات ساخته می شوند. برای جوانان آرزوی موفقیت دارم. کشور در سکوی جهش قرار گرفته است و با تلاش  همبستگی و هم زبانی می توانیم این راه را بپیماییم.

گفتنی است؛ رویداد فین تک فست از امروز تا 20 اسفند ماه در دانشگاه خاتم در حال برگزاری است و طی این رویداد به سه ایده برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-03-10 00:25

افزودن دیدگاه جدید