کد مطلب: 

197154

ارائه خدمات گسترده آسیاتک در دفاتر پیشخوان سراسر کشور

با همکاری آسیاتک و شرکت مهدیس پایاب ایرانیان، ارایه خدمات گسترده و استفاده از فناوری روز ارتباطی در دفاتر پیشخوان دولت میسر شد.
ارائه خدمات گسترده آسیاتک در دفاتر پیشخوان سراسر کشور

به گزارش سیتنا، "حسین علیمحمدی" معاون کسب و کار آسیاتک با اعلام این خبر، ضمن اشاره به تغییر مجوز آسیاتک از PAP به FCP به تشریح دستاوردها و اقدامات صورت گرفته در این حوزه پرداخت.

وی ارائه خدمات Public Wifi تلفن ثابت سراسری، سیم­ کارت MVNO، اخذ مجوز فرکانس TD_LTE و ... را از جمله فن­آوری­های نوین آسیاتک دانست.

معاون کسب و کار آسیاتک، افزود: افزایش دسترسی مردم به اینترنت و استفاده ساده تر از خدمات با کیفیت دولت الکترونیک و استفاده از مزایای آن، می تواند ضمن کاهش ترددهای غیر ضروری در شهرها و کاهش آلودگی هوا، کمک شایان توجهی به محیط زیست بنماید.

علیمحمدی ادامه داد: بر همین اساس طی تفاهم نامه ای بین شرکت آسیاتک و شرکت مهدیس پایاب ایرانیان به عنوان مجری طرح دفاتر پیشخوان دولت، پس از بررسی و زمینه ­های همکاری و ارائه کلیه خدمات خاص و حائز اهمیت این شرکت در دفاتر پیشخوان­ دولت در سراسر کشور، زیرساخت مناسب امکان سنجی شد و پس از اجرای آن، از این پس مردم عزیز می توانند خدمات با کیفیت این شرکت را در کلیه دفاتر پیشخوان در سراسر کشور دریافت نمایند.

حسین علیمحمدی معاون کسب و کار شرکت آسیاتک از تعدد و پراکندگی دفاتر پیشخوان دولت در سراسر کشور و خدمات گسترده و فراگیر شرکت آسیاتک برای مشتریان حقیقی و حقوقی این شرکت به همراه وجود قیمت رقابتی، به عنوان اصلی ترین دلایل انتخاب این دفاتر جهت ارائه خدمات به مردم نام برد.  

علیمحمدی در پایان تصریح کرد: شبکه امن آسیاتک، مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات، نه تنها برای پیشخوان­های دولت، بلکه برای بیمه­ ها و بانک ­ها و سایر کسب و کارهای مشابه نیز بسیار مناسب و اقتصادی می باشد.

علی فلاح، رییس هیئت مدیره کانون کشوری دفاتر پیشخوان کشور نیز در این خصوص گفت: این همکاری گامی بلند و مهم میان دولت و بخش خصوصی است و انتظار می رود با توجه به رویکرد نظام در راستای خصوصی سازی و استفاده از ظرفیت های تخصصی بخش خصوصی، دولت و مراکز دولتی بیش از پیش از تخصص شرکت های خصوصی بهره برداری کنند.

وی با اشاره به این نکته که در زمینه پیشخوان دولت کارهای زیادی انجام داده ­ایم، ادامه داد: همکاری با شرکت آسیاتک آغاز گام­ های جدیدتر و اساسی­ تر از سوی پیشخوان دولت و بخش خصوصی در زمینه توسعه ارتباطات الکترونیکی کشور است.

فلاح در خصوص علت انتخاب آسیاتک به عنوان طرف مقابل در این همکاری، مشتری مداری و ویژگی­ های خاص تکنیکی در فن­آوری و همچنین گستردگی سبد محصول شرکت آسیاتک را از جمله دلایل این انتخاب اعلام کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-03-04 16:12

افزودن دیدگاه جدید