کد مطلب: 

197089

پیگیری فیلم فضای مجازی درباره ضرب و شتم اتباع ایرانی در ترکیه

به‌ دنبال انتشار فیلمی در فضای مجازی که ادعا می‌شد ماموران کشور ترکیه با اتباع ایرانی در مرز گوربولاغ بدرفتاری می‌کنند، سفیر کشورمان از پیگیری برای اطمینان از صحت این فیلم خبر داد.
پیگیری فیلم فضای مجازی درباره ضرب و شتم اتباع ایرانی در ترکیه

به گزارش سیتنا،️ محمدابراهیم طاهریان فرد سفیر جمهوری اسلامی ایران در ترکیه در این رابطه به ایسنا گفت: صحت این فیلم هنوز تایید نشده و در دست بررسی است.

وی حفظ و حراست از حقوق و احترام ایرانیان را از جمله دغدغه های مهم کارگزاران کشورمان در کلیه نمایندگی‌های ایران عنوان کرد و افزود: از شهروندان عزیز درخواست می‌کنیم تا اگر شکایتی در این رابطه دارند به دفاتر نمایندگی وزارت امور خارجه در ترکیه و یا مراجع مرتبط در داخل ایران اطلاع دهند تا به طور قاطع پیگیری شود.

وی افزود: وزارت امور خارجه ایران اجازه بی‌احترامی به هم‌وطن‌ های مان را نخواهد داد و نسبت به هرگونه بی احترامی و ضرب و شتم واکنش متناسب و برابر قوانین و عرف روابط بین المللی نشان خواهد داد.

در دو روز اخیر کلیپ‌هایی‌ در فضای مجازی منتشر شده که در آن تعدادی از افراد مورد بی احترامی و ضرب و شتم قرار می گیرند. منتشرکنندگان مدعی هستند که این فیلم مربوط به رفتار ماموران کشور ترکیه با اتباع ایرانی در مرز گوربولاغ و مقابل مرز بازرگان ایران است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-03-03 00:06

دیدگاه‌ها

تصویر عباس
این هم از عزت ایرانی که رئیس جمهور ازش دم میزنه. عزت ایران و ایرانی چه بود و چه شد!!!!
ارسال شده توسط عباس در 13 اسفند 95 - 18:15

افزودن دیدگاه جدید