کد مطلب: 

196968
دکتر واعظی در شورای اداری استان اردبیل:

در حال حاضر ۲۷ هزار روستای کشور به اینترنت پرسرعت متصل اند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه سیاست دولت با همه محدودیتها سیاست توسعه ای است، گفت: دولت تلاش دارد تا مهاجرت به شهرها متوقف شود که در همین زمینه در گذشته هیچ روستایی اینترنت نداشت ولی امروز بیش از ۲۷ هزار روستا در کشور دارای اینترنت پرسرعت هستند.
اتصال بیش از ۲۷ هزار روستای کشور به اینترنت پرسرعت

به گزارش سیتنا، دکتر محمود واعظی در شورای اداری استان اردبیل با بیان اینکه سیاست دولت با همه محدودیتها سیاست توسعه ای است، گفت: توسعه هم نباید فقط در تهران یا شهرهای بزرگ باشد چراکه نگاه دولت، کار برای مردم است. بنابراین مناطقی که به هر دلیلی محروم مانده بودند در اولویت این دولت قرار گرفتند.

 
وی با اشاره به حجم بالای سرمایه گذاری که در گازرسانی استان اردبیل شده است، افزود: بسیاری از روستاها که آب آشامیدنی سالم نداشتند، امروز مشکلشان حل شده است. ضمن اینکه همه تلاش می کنیم تا مهاجرت به شهرها متوقف شود که در همین زمینه در گذشته هیچ روستایی اینترنت نداشت ولی امروز بیش از ۲۷ هزار روستا در کشور دارای اینترنت پرسرعت هستند.
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه در برجام هدایت های رهبری و صبر و حمایت مردم باعث موفقیت شد، اظهار کرد: تحریم ها از یکسال پیش برداشته شد بطوریکه توانستیم رکورد صادرات نفت و میعانات نفتی را بشکنیم.
 
وی گفت: درحالیکه توانستیم امسال 700 هزار شغل ایجاد کنیم اما یک میلیون و 200 هزار نفر به بازار کار اضافه شدند که اگر این امکان ایجاد نمی شد، ببینید وضعیت بیکاری به چه در می آمد.
 
عضو دولت تدبیر و امید با بیان اینکه علایم نشان دهنده خروج از رکود و حرکت به سمت رونق است، تصریح کرد: آینده خوبی در پیش داریم و با توجه به تحریم ها، کشور به سمت صادرات غیر نفتی رفت و امروز تراز صادرات ما بدون نفت مثبت است.
 
وی با اشاره به اینکه به سرعت عقب ماندگی ها را جبران خواهیم کرد، افزود: ما باید قدر این مجلس و نمایندگان را بدانیم که به دنبال توسعه کشور هستند و با هم می توانیم کشور را به سرعت تبدیل به یک کشور سرآمد کنیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-02-24 19:18

افزودن دیدگاه جدید