کد مطلب: 

196878

تشریح نحوه ثبت مشاغل در سامانه 118

مدیرکل روابط عمومی مخابرات ایران با بیان اینکه تمامی مشاغل که در 118 ثبت شدند، دارای مجوز هستند، گفت: برای ثبت مشاغل در سامانه 118، تمام مدارک لازم بسته به نوع کسب و کار مانند پروانه فعالیت، جواز کسب با ذکر نام و دارای اعتبار اتحادیه دریافت می شود.
تشریح نحوه ثبت مشاغل در سامانه 118

به گزارش سیتنا، مهندس بیدخام افزود: در مورد مشاغل فروش و خدمات پس از فروش و همچنین مشاغلی که دارای نمایندگی برند های خارجی هستند، نیز روال کار به این گونه است که دریافت و ارائه مجوز معتبر سازمان صنعت، معدن و تجارت، روزنامه رسمی و اساسنامه مورد نیاز می باشد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران همچنین خاطرنشان کرد: در مورد برندهای خارجی فاقد نمایندگی، نامه اتحادیه برای ثبت برند و جواز کسب لازم است

وی در مورد حداقل مدارک مورد نیاز برای ثبت مشاغل در مورد "مشاغل عام بدون ذکر نام" گفت: جواز کسب یا پروانه فعالیت دارای اعتبار و آدرس لازم است.

مدیرکل روابط عمومی مخابرات ایران در مورد "مشاغل عام با ذکر نام" تاکید کرد، برای اینگونه مشاغل، جواز کسب یا پروانه فعالیت دارای اعتبار و آدرس و نامه اتحادیه برای ثبت اسم شغل ضروری می باشد.

مهندس بیدخام در پایان با اشاره به اینکه سعی سامانه 118 با توجه به وظیفه ذاتی اطلاع رسانی آن بر این استوار است که حتی الامکان مشاغل و نمایندگی های معتبر با توجه به درخواست خود در 118 ثبت شوند، افزود: به هر حال اگر مواردی نیز وجود داشته باشد که مشاغل با شرایط گفته شده و دارای مجوز ثبت نشده باشند، حتما قابلیت پیگیری داشته و اعلام نتیجه می گردد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-02-18 14:23

افزودن دیدگاه جدید