کد مطلب: 

193230

شرکت مخابرات به دنبال ارائه خدمات سریع و با کیفیت به مشتریان است

معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران در بازدید از طرح های منطقه2 مخابرات تهران گفت: در برنامه های جدید، شرکت مخابرات ایران به دنبال ارائه خدمات مناسب، سریع و با کیفیت به مشتریان است.
شرکت مخابرات به دنبال ارائه خدمات سریع و با کیفیت به مشتریان است

به گزارش سیتنا، دکتر زارعیان، موضوع تضمین کیفیت و ارایه SLA به مشترکان خدمات مخابراتی را از برنامه های آینده  این شرکت اعلام کرد و گفت: پاسخگویی فوری  به همه نیازهای مشتریان از برنامه های اصلی ره نگاشت تحول است که سایر برنامه های ره نگاشت را تحت الشعاع قرارمی دهد. پاسخگویی ای که به ساده سازی شیوه های ارایه خدمات به مشتری می پردازد.

در این بازدید که با هدف بررسی روند ارتباط منطقه مخابرات تهران با مشتریان به صورت حضوری و غیر حضوری و بررسی راهکارهای بهتر برای ارتباطی موثرتربه مشترکان، انجام شد، از امورمشترکین، مرکز پاسخگویی 2020 و پروژه های در دست اجرای فیبرنوری منطقه ٢ استان تهران بازدید به عمل آمد.

در این بازدید، مهندس قادری مدیرکل منطقه 2 مخابرات تهران، ثکانال های فروش و بعد از فروش و نحوه تعامل با مشتری و ارایه خدمات به مشترکان را تشریح و برنامه های اینده توسعه ای را توضیح داد.

این بازدید که  با حضور مهندس کاظمی معاون تجاری مدیریت مخابرات منطقه تهران، مهندس ملکی مدیرکل خدمات پس از فروش، مهندس قادری مدیرکل مخابرات منطقه دو، معاونان منطقه و روسای مراکز انجام شد، پیرامون طرح های در دست اجرای منطقه 2 در راستای جلب رضایت صدرصدی مشتری و همچنین آسان سازی و تسریع در روند جذب مشتری  گزارشی ارایه شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-11-30 15:10

افزودن دیدگاه جدید