کد مطلب: 

190826

استقبال از خدمات خودپردازهای بانک صادرات ایران

​گزارش عملکرد دستگاههای خودپرداز بانک صادرات ایران طی مرداد ماه بیانگر ٩۶ درصد خدمات دهی موفق و مطلوب به هموطنان است.
استقبال از خدمات خودپردازهای بانک صادرات ایران

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک به منظور ارائه خدمات مطلوب و متنوع به هموطنان در اقصی نقاط کشور، نسبت به نصب و راه اندازی ۴ هزار و ٩١٢ دستگاه خودپرداز اقدام کرده است. بانک متبوع برای افزایش رضایت مندی مشتریان، ضمن پایش و رصد عملکرد این دستگاه ها به صورت متمرکز و مستمر، ارتقاء کمی و کیفی عملکرد آنها را دستور کار قرار داده و با طراحی و عملیاتی کردن خدمات متنوع امکان دسترسی بیشتر مشتریان به خدمات سریع و آسان را فراهم ساخته است.
شایان توجه است که این بانک ٩٠٠ دستگاه خودپرداز را در تهران و ۴ هزار دستگاه را در استانها نصب و راه اندازی نموده است که علاوه بر ارائه خدمات به مشتریان بانک به دارندگان کارت بانکها عضو شتاب نیز خدمات دهی دارند.
این گزارش حاکی از انجام روزانه به طور متوسط ۴١٧ تراکنش به ازای هر دستگاه بوده و در مجموع  هر روز بیش از ٢ میلیون تراکنش موفق انجام می شود.
این گزارش می افزاید: بانک صادرات ایران در راستای پاسخگویی به نیاز مشتریان علاوه بر خدماتی همچون: دریافت و پرداخت وجوه، اعلام مانده خرید شارژ ، انتقال وجه و.... امکان اعلام مفقودی کارت، پرداخت وجه بدون کارت و واریز وجوه به حساب موسسات عام المنفعه و خیریه نظیر: موسسه حمایت از کودکان سرطانی(محک)، ستاد بازسازی عتبات عالیات، کمیته امداد امام خمینی(ره) و آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه(س) را نیز عملیاتی کرده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-09-10 13:48

افزودن دیدگاه جدید