کد مطلب: 

190364

آیت الله سبحانی: در عصر ارتباطات نباید ارتباطات جهانی را از بین برد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جریان سفر به استان قم با مرجع عالیقدر آیت الله سبحانی دیدار و گفت و گو کرد.
آیت الله سبحانی: در عصر ارتباطات نباید ارتباطات جهانی را از بین برد

به گزارش سیتنا، محمود واعظی که برای بهره برداری از پروژه های ارتباطی در هفته دولت به استان قم سفر کرده است به دیدار مرجع عالی قدر آیت الله سبحانی رفت.

واعظی در این دیدار با ارائه گزارشی از سفر یک روزه خود به استان قم و بهره برداری از پروژه های ارتباطی که در این سفر انجام شد اظهار کرد: دولت برای افزایش ثبات اقتصادی و امنیت تلاش های خود را ادامه خواهد داد و امروز در برخی بخش ها موفق بوده و در برخی دیگر نیازمند فعالیت های بیشتر است.

وی با اشاره به وجود امنیت در کشور بیان کرد: با توجه به عدم ثبات در کشورهای همسایه و با وجود راهنمایی های مقام معظم رهبری و همدلی دولت و مردم شاهد امنیت روز افزون در کشور هستیم.

دکتر واعظی در ادامه در ارتباط با وضعیت اقتصادی کشور خاطرنشان کرد: با توجه به ثباتی که در اقتصاد کشور به وجود آمده انتظار داریم تا بخش های خصوصی نسبت به گذشته سرمایه گذاری بیشتری را در حوزه های مختلف داشته باشند.

وی افزود: نتیجه شرایط به وجود آمده در فعالیت های اقتصادی ایجاد 500 هزار شغل تا پایان سال خواهد بود.

وزیر ارتباطات همچنین در ارتباط با فعالیت این حوزه اظهار کرد: زیرساخت های لازم در استان قم ایجاد شده است و با توجه به اینکه این استان نزدیک به 20 میلیون زائر دارد باید حوزه ارتباطات همچنان پیشتاز باشد تا برای ارتباط زائران مشکلی ایجاد نشود.

آیت الله سبحانی نیز در این دیدار با تشکر و قدردانی از زحمات دولت و اقدامات انجام شده در حوزه ارتباطات، بیان کرد: امروز در عصر ارتباطات قرار داریم و نباید در این زمان دور کشور را دیوار کشید و ارتباطات جهانی را از بین برد.

وی در پایان افزود: علاوه بر این موضوع باید کاستی های این حوزه نیز برطرف شود تا این حوزه بتواند به معیشت مردم کمک کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-08-24 11:49

افزودن دیدگاه جدید