کد مطلب: 

188340

پیشنهاد مشاوره و نظارت دانشگاه صنعتی شریف در طرح جویشگر بومی

در سی‌ و پنجمین نشست شورای راهبری جویشگر بومی، پیشنهاد مشاوره و نظارت دانشگاه صنعتی شریف مورد بررسی قرار گرفت.
پیشنهاد مشاوره و نظارت دانشگاه صنعتی شریف در طرح جویشگر بومی

به گزارش سیتنا، موضوع سی‌وپنجمین نشست شورای راهبری جویشگر بومی که روز چهارشنبه 26 خرداد ماه با حضور اعضای این شورا در محل پژوهشگاه برگزار شد، به "بررسی آیین‌نامه اصلاح‌شده پایش و نظارت طرح جهت تصویب نهایی،شرح خدمات و فرایندهای نظارتی در پروژه‌های طرح،نهایی سازی فرایند و دستورالعمل حمایتهای آتی طرح،بررسی پیشنهاد مشاوره و نظارت دانشگاه صنعتی شریف،ارائه گزارش جامع پیشرفت طرح وبررسی پروژه ابر جویشگر بومی " اختصاص داشت.

بنا بر این گزارش در این نشست، دکتر "علیرضا یاری" مجری طرح جویشگر بومی به‌ ارایه توضیح درباره آیین‌نامه اصلاح‌شده پایش و نظارت طرح با عناوین " کارهای انجام شده، فرایند نظارت بر پروژه‌ها، نمونه شاخصهای ارزیابی (جویشگر متنی)، نظارت در پژوهشگاه، وظایف ناظر/گروه نظارت در پژوهشگاه، شرح وظایف ناظر پروژه‌های طرح وشرح وظایف آزمایشگاه وب" پرداخت.

مجری طرح جویشگر بومی، در بخش دیگری از جلسه مروری بر آیین نامه نظارت در پژوهشگاه را در قالب " آیین نامه نظارت بر پروژه‌ها (آیین نامه نظارت مرکز)، فرایند انتخاب ناظر،وظایف ناظر/گروه نظارت و تعیین حق الزحمه ناظران" برای حاضران بیان کرد.

در ادامه سی‌وپنجمین نشست شورای دکتر یاری مدل پیشنهادی برای ادامه فراخوان‌ها و انجام حمایت‌ها در طرح با عناوین "مراحل حمایت، نحوه برنامه ریزی در طرح، فرایند پیشنهادی در کنار سایر فرایندهای طرح، کلاس‌بندی و دسته‌بندی محصولات/خدمات، بسته‌های حمایت‌های پیشنهادی و روند چارچوب حمایتی"توضیحاتی برای اعضا ارائه نمود.

در بخش پایانی این نشست، موضوع " پیشنهاد مشاوره و نظارت دانشگاه صنعتی شریف بر طرح جویشگر بومی" توسط دکتر جعفر حبیبی رییس دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه شریف برای اعضای حاضر در شورا بیان شد.

علاقه‌مندان برای دسترسی به اطلاعات مربوط به طرح جویشگر بومی، می‌توانند به پایگاه اینترنتی این طرح به نشانی "www.didras.ir" مراجعه کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-06-28 17:49

افزودن دیدگاه جدید