کد مطلب: 

186910

ساخت اپلیکیشنی برای جلوگیری از هدر رفتن شارژ گوشی

توسعه دهندگان موفق به ساخت یک برنامه کاربردی جدید شدند که به کاربران دلیل هدر رفتن شارژ گوشی همراه آنها را نشان می‌دهد.
ساخت اپلیکیشنی برای جلوگیری از هدر رفتن شارژ گوشی

به گزارش سیتنا، این برنامه کاربردی که Carat نام دارد، به بیش از 850 هزار کاربر در سطح جهان که سیستم عامل گوشی‌ 41 درصد آنها آندروید و 59 درصد iOS بود کمک کرده است.

در حال حاضر، محققان یک رابط کاربری جدید و به دنبال آن یک نرم افزار مدرن را طراحی کردند که اطلاعات باتری را به شیوه بصری و آسان‌تر به کاربران ارائه می‌کند.

ساسو تارکوما استاد دانشگاه هلسینکی اظهار کرد: علاوه بر این رابط کاربری جدید، ما دقت این نرم افزار را در بالا بردن قدرت و نگهداری نیروی باتری افزایش داده ایم.

نرم افزار Carat به کاربران کمک می‌کند تا از برنامه‌های کاربردی که میزان زیادی از شارژ باتری را مصرف می‌کنند اجتناب کرده و طول عمر باتری خود را افزایش دهند.

براساس داده‌های مصرف انرژی که از این نرم افزار به دست آمده، این تیم متعاقبا به توسعه تکنیک‌های جدیدی برای حل مشکلات مربوط به باتری تلفن همراه پرداختند.

لازم به ذکر است که نسخه جدید این نرم افزار بهتر می‌تواند نسخه‌های جدید سیستم عامل آندروید از جمله آندروید 5.0 و 6.0 را پشتیبانی کند.

نسخه جدید این برنامه برای اکثر دستگاه های آندروید در حال حاضر برای دانلود در Google Play موجود بوده و نسخه IOS آن به زودی درApp Store در دسترس خواهد بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-05-13 00:55

افزودن دیدگاه جدید