کد مطلب: 

185597
رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران، اعلام کرد:

نظر مساعد سهام عدالت و وزارت اقتصاد برای افزایش سرمایه مخابرات

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه پس از گذراندن تحریم ها، اکنون در وضعیت مناسبی به منظور تامین تجهیزات مخابراتی و توسعه سرمایه گذاری ها قرار داریم، سال 1395 را زمان به بار نشستن سرمایه گذاری ها و توسعه همه جانبه مخابرات نامید.
نظر مساعد سهام عدالت و وزارت اقتصاد برای افزایش سرمایه مخابرات

به گزارش خبرنگار سیتنا، مصطفی سیدهاشمی، در مجمع عمومی فوق العاده مخابرات که امروز 26 اسفندماه برگزار شد، با بیان اینکه نظر مساعد سهام عدالت و وزارت اقتصاد مبنی بر افزایش سرمایه جلب شده است، گفت: با دومین وندور بین المللی تجهیزات مخابراتی جهان، قرارداد یک میلیارد یورویی به صورت فاینانس برای خرید تجهیزات مخابراتی بسته شده که در ابتدا 15 درصد پرداخت می شود و 85 درصد بعد از سه سال که تجهیزات نصب و راه اندازی شد، در اقساط پنج ساله باز پرداخت می شود.

وی همچنین در مورد اصلاح ساختار شرکت مخابرات ایران و یکپارچه سازی آن نیز گفت: طرح کاهش ساختار مدیریتی شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور با انجام مطالعات لازم و مشورت با شرکت های مخابراتی کره جنوبی و فرانسه و همچنین، صاحب نظران و متخصصان داخلی نهایی و آماده اجرا شده است.

رئیس مجمع شرکت مخابرات ایران افزود: این ساختار پس از نهایی شدن و تصویب در مجمع عمومی فوق العاده مخابرات ایران در سراسر کشور اجرا شده و با اجرای آن، ساختار فعلی شرکت های مخابرات استانی از چارت مدیریتی مخابرات ایران حذف می شود.

وی تحقق این امر را یکی از مهم ترین پیش نیازهای  اجرای FMC  یا همگرایی ثابت و سیار در مخابرات ایران دانست.

سیدهاشمی در ابتدای مجمع امروز فرا رسیدن سال نو را به تمام تلاشگران عرصه مخابرات و ارتباطات کشور تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد که در سال آینده شاهد توسعه هر چه بیشتر مخابرات همزمان با موفقیت های روزافزون برای کشورمان در عرصه های بین المللی باشیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-03-16 16:14

افزودن دیدگاه جدید