کد مطلب: 

185435

همایش نیم قرن افتخار اتحادیه الکترونیکی و حفاظتی تهران برگزار شد

همایش نیم قرن افتخار اتحادیه صنف تولید کنندگان و تعمیرکاران تجهیزات الکترونیکی و حفاظتی تهران در گرامیداشت پنجاهمین سالگرد تأسیس این اتحادیه برگزار شد.
همایش نیم قرن افتخار اتحادیه الکترونیکی و حفاظتی تهران برگزار شد

به گزارش گروه دریافت خبر سیتنا، صادق فیض آبادی رئیس اتحادیه هدف از برگزاری این همایش را تقدیر از پیشکسوتان این حوزه و ایجاد فضایی جدید برای دیدار و تعامل دوباره اعضای اتحادیه و فعالان صنعت الکترونیک عنوان کرد و گفت: صنعت الکترونیک همواره در حال بروز شدن است؛ اما این باعث نمی‌شود که از پیشکسوتان تقدیر و تجلیل نشود.

وی گفت: اتحادیه الکترونیک هم اکنون 12 رسته دارد که آخرین آن رسته تولید و خدمات فنی پس از فروش سیستمهای حفاظتی و امنیتی و دوربینهای مداربسته است که بتازگی به اتحادیه اضافه شده است.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و تعمیرکاران تجهیزات الکترونیکی و حفاظتی ، صدور کارت شناسایی برای نصابان دوربینهای مدار بسته را بعنوان یکی از مهمترین اقدامات اتحادیه برشمرد و تاکید کرد: نصابان سیستمهای حفاظتی به‌دلیل ورود به حریم خصوصی افراد باید دارای کارت شناسایی معتبر از سوی اتحادیه باشند.

فیض آبادی به مردم هشدار داد که برای نصب دوربین‌های مدار بسته حتما به واحدهای مجوزدار مراجعه کنند و در این زمینه اتحادیه، نصابان این بخش را سازماندهی و شناسنامه‌دار کرده و از آنها آزمون فنی و تست عدم سو‌پیشینه گرفته و پس از آن کارت مربوطه را برای آنها صادر کرده است.

وی در بخشی از سخنان خود ،  تعداد اعضای کل اتحادیه را 800 و تعداد اعضای رسته سیستمهای امنیتی و حفاظتی را 190 عضو عنوان کرد و گفت: در زمینه دوربینهای مداربسته 190 شرکت و فرد فعال در اتحادیه به ثبت رسیده است.

وی از اتاق اصناف ایران درخواست کرد که به صنعت الکترونیک به عنوان یک صنعت پایه‌ای توجه ویژه‌ای شود و در اولویت قرار گیرد.

علی فاضلی، رئیس اتاق اصناف ایران نیز در سخنانی به اهمیت و قدرت این نهاد اشاره کرد و گفت: شاید این روزها همه از NGOها صحبت می‌کنند اما حقیقت آن است که این نهاد از مدتها پیش وجود داشته و به فعالیتهای خود در این زمینه مشغول بوده است.

این مجموعه قدرت بسیار زیادی در سازماندهی مسائل اجتماعی کشور دارد. وقتی به این دارایی نگاه می‌کنیم می‌بینیم که متأسفانه دارای جایگاه مناسبی نیستیم. اما مطمئن هستم که سال آینده هم سال رشد اقتصادی کشور و هم سال مشارکت بالای تشکلهای صنفی در ساختار مدیریتی کشور خواهد بود.

وی گفت: سال 95؛ سال رشد اقتصادی کشور و مشارکت بالای تشکلهای صنفی در ساختار مدیریتی کشور خواهد بود.

همچنین دکتر محمد قلمچی، دبیر اتحادیه در سخنانی، ارتقای کیفی خدمات پس از فروش را از برنامه‌های مهم اتحادیه الکترونیک در سال 95 عنوان کرد.

وی در ادامه گفت: در نظر داریم از اوایل سال 95؛ دوره‌های آموزشی تخصصی در حوزه‌هایی که کمتر در صنف ارائه شده را برگزار کنیم. به‌عنوان مثال حوزه‌هایی مانند نحوه بازاریابی سیستمهای حفاظتی یا مباحث نحوه ارائه خدمات پس از فروش از جمله دوره‌هایی است که قصد داریم به آنها بپردازیم.

محمد قلمچی تصریح کرد: بر اساس اطلاع‌رسانی که توسط اتحادیه صورت گرفته از تمام علاقمندان به حضور در کمیسیونهای مختلف مانند کمیسیون حل اختلاف؛ کمیسیون آموزش و کمیسیون شکایات دعوت بعمل آمده تا ضمن اعلام آمادگی خود؛ از ابتدای سال آینده این کمیسیونها کار خود را آغاز کنند.

در بخش دیگری از این مراسم، مهندس منصور افشار، مدیر عامل شرکت هوراند، در سخنانی به اهمیت جایگاه صنعت الکترونیک در کشور اشاره کرد و گفت: تا سال 2030 کشور با خشکسالی روبرو می‌شود و در این بین شاهد تعطیلی صنایعی خواهیم بود که به شدت به آب نیازمند هستند. به همین دلیل صنعت الکترونیک بعنوان یکی از صنایع جایگزین از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی پیشنهاد کرد برای بالا بردن بار علمی اتحادیه دوره MBA برای فعالان با بیشتر از 15 سال سابقه کاری برگزار شود. همچنین ایجاد دانشگاه علمی کاربردی برای متخصصان از دیگر پیشنهادهای وی در این راستا بود. تشکیل شورای حل اختلاف نیز باید در اولویت برنامه‌های اتحادیه تولید کنندگان و تعمیرکاران تجهیزات الکترونیکی و حفاظتی تهران قرار گیرد.

در این مراسم از پیشکسوتان و فعالان صنف تولید کنندگان و تعمیرکاران تجهیزات الکترونیکی و حفاظتی و همچنین شرکتهای برتر در زمینه نوآوری و جلب رضایت مشتریان قدردانی و لوح تقدیر و تندیس به رسم بایدبود به آنها اهدا شد و از خانواده‌های پیشکسوتانی که در قید حیات نیستند نیز  قدردانی بعمل آمد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-03-06 18:19

افزودن دیدگاه جدید