کد مطلب: 

184752

ضیافت شام شرکت های نرم افزاری سازمان نصر تهران برگزار شد

گردهمایی و ضیافت شام شرکت های نرم افزاری سازمان نصر تهران با حضور مدیران شرکت های نرم افزاری، روسای ادوار سازمان نصر و چهره های صنفی و مدیران دولتی حوزه فناوری اطلاعات برگزار شد.
ضیافت شام شرکت های نرم افزاری سازمان نصر تهران برگزار شد

به گزارش سیتنا، در این مراسم که شامگاه دوشنبه 26 بهمن ماه در تالار گردهمایی دانشگاه خاتم برگزار شد، بیش از 200 تن از مدیران 100 شرکت نرم افزاری، بیش از 50 نفر از چهره های خصوصی و دولتی حوزه فاوا، اعضای هیات مدیره سازمان و نمایندگان و خبرنگاران تعدادی از رسانه‌های تخصصی حوزه فناوری اطلاعات و اقتصاد حضور یافتند.

علاوه بر مدعوین خصوصی، اعضای هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، چهره های صنفی و روسای ادوارسازمان، مقامات و مدیران دولتی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات همچون شورای عالی فضای مجازی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان فناوری اطلاعات ایران، شورای عالی انفورماتیک کشور، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت و مرکز تحقیقات مخابرات ایران نیز در این مراسم شرکت کردند.

در این ضیافت که با هدف شبکه سازی و ایجاد همدلی صنفی میان شرکت های نرم افزاری برگزار شد، مدیران و فعالان حوزه نرم افزار در فضایی دوستانه و صمیمی به بررسی مسائل روز حوزه نرم افزار پرداختند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-02-16 20:47

افزودن دیدگاه جدید