کد مطلب: 

184204

مرکز آپای دانشگاه سیستان و بلوچستان افتتاح شد

مرکز تخصصی آپا دانشگاه سیستان و بلوچستان ، اولین مرکز تخصصی آگاهی رسانی ، پشتیبانی امداد رایانه‌ای در استان با حضور دکتر واعظی و معاونین وی افتتاح شد.
مرکز آپای دانشگاه سیستان و بلوچستان افتتاح شد

به گزارش سیتنا، در ادامه سفر استانی دکتر محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از مرکز آپا (آگاهی رسانی، پشتیبانی و امداد رایانه‌ای) رونمایی و این مرکز رسما افتتاح شد.

لازم به ذکر است که فعالیت مرکز آپا شامل، دریافت گزارش حوادث و آسیب پذپری‌ها، رسیدگی حوادث و آسیب‌ پذیری ها، ارائه توصیه‌ها و هشدارهای امنیتی اخبار و ارایه آموزش است.

حوزه اصلی فعالیت مرکز آپا دانشگاه سیستان و بلوچستان در زمینه امنیت نرم افزارهای کاربردی، نرم افزار‌های آموزشی، مشاوره‌ای و بومی سازی ابزارهای مربوطه است.

دکتر واعظی درجمع دانشجویان  دانشگاه سیستان و بلوچستان، اظهارکرد:  این استان می تواند برای کشور ارزش افزوده  داشته باشد و این توانایی  در استان می تواند موجب شود استان خود را ادراه کند.

وی در پایان با اشاره به اهمیت حوزه ارتباطات و وجود آن در دانشگاه عنوان کرد: پهنای باند باید به گونه ای باشد که تمام نیازهای دانشجویان برطرف شود و با تلاش دولت این امر اجرایی می شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-01-30 17:52

افزودن دیدگاه جدید