کد مطلب: 

184138

هم افزایی سازمان سینمایی و رایتل تبلور اقتصاد مقاومتی است

با همکاری رایتل و سازمان سینمایی یکی از پایه های راه اندازی شبکه ویدئو درخواستی VOD شکل گرفته است و امیدواریم با استمرار چنین حرکاتی مردم نیز شاهد دریافت خدمات بهتری از هر دو نهاد باشند.
هم افزایی سازمان سینمایی و رایتل تبلور اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرنگار سیتنا، نوید آقایی ناظر سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری رایتل و سازمان سینمایی برای حمایت این اپراتور از جشنواره امسال، گفت: بنا نبود فعالیتی که در سال گذشته آغاز شد در بازه زمانی کوتاهی به پایان برسد و تصمیم بر این بود تا باری از دوش دولت با همکاری دستگاه های مختلف برداشته شود. این رویه فضای جدیدی در عرصه فرهنگ و هنر باز کرده و فعالیت اقتصادی را به هنر پیوند زده است.

آقایی ادامه داد: از روند فعالیت ها به شکل مستمر به وزرا گزارش هایی ارسال می شد و با گذشت بیش از یک سال از آغاز همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و فرهنگ و ارشاد اسلامی در این حوزه مسروریم که یکی از نشانه های برکات توجه به اقتصاد مقاومتی متبلور شده است.

به گفته وی نظارت مستمر بر فعالیت های مشترک دو دستگاه باعث کاهش بسیاری از هزینه های غیر ضروری شد که در نتیجه امسال نیز چنین همکاری شکل گرفت.

وی با تقدیر از توجه ویژه هر دو وزیر به استمرار این همکاری مشترک گفت: امیدواریم برنامه ریزی های سازمان سینمایی و رایتل برای برگزاری هر چه بهتر این رویداد فرهنگی در سال جاری به الگویی برای همکاری سایر دستگاه ها تبدیل شود.

آقایی همچنین گفت: با همکاری رایتل و سازمان سینمایی یکی از پایه های راه اندازی شبکه ویدئو درخواستی VOD شکل گرفته است و امیدواریم با استمرار چنین حرکاتی مردم نیز شاهد دریافت خدمات بهتری از هر دو نهاد باشند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-01-28 02:46

افزودن دیدگاه جدید