کد مطلب: 

183104

اولویت مخابرات برای پیاده سازی دولت الکترونیک طبق برنامه ششم

سرپرست شرکت مخابرات ایران در دیدار با مهندس زمانی قمی استاندار استان مرکزی اظهار کرد: با توجه به پتانسیل های ویژه استان مرکزی در عرصه ارتباطات، لزوم توسعه خدمات الکترونیک در بخش مخابرات و همکاری های فرابخشی به منظور تحقق این امر ضروری است.
اولویت مخابرات برای پیاده سازی دولت الکترونیک طبق برنامه ششم

به گزارش سیتنا، مهندس دهناد در این دیدار بر ضرورت توسعه کاربردهای الکترونیک در کشور تاکید کرد و افزود: استان مرکزی، یکی از استان های توسعه یافته در بخش زیرساخت های دولت الکترونیک بوده و در بسیاری از بخش ها، رتبه اول را در کشور دارا است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شرکت مخابرات ایران با بهره مندی از 94 میلیون مشترک ثابت و سیار، بزرگ ترین عرصه خدمت رسانی در حوزه ICT  را در کشور به خود اختصاص داده است، خاطرنشان کرد: با توجه به لزوم پیاده سازی دولت الکترونیک در برنامه ششم توسعه، آمادگی داریم تا با کمک دستگاه‌های اجرایی، کاربردهای دولت الکترونیک را در سطح این استان توسعه و گسترش دهیم.

مهندس دهناد همچنین با اشاره به موقعیت ویژه این استان از جهت جایگاه صنعتی در کشور تصریح کرد: شرکت مخابرات ایران در بخش تجارت الکترونیک نیز می تواند تاثیر به سزایی در تحقق توسعه بیشتر استان به ویژه در بخش صنعت ایفا نماید.

در این دیدار استاندار استان مرکزی نیز ضمن تشکر از خدمات ارزنده مهندس مشیدی، مدیرعامل شرکت مخابرات استان مرکزی گفت: مجموعه استانداری، آماده همکاری همه جانبه به منظور توسعه دولت الکترونیک و تحقق آن در حال و آینده می باشد.

وی با بیان اینکه خدمات شبانه روزی و مستمر مخابرات در بخش های مختلف زیربنای توسعه پایدار در استان است، اظهار داشت: تمام حوزه های کسب و کار، فناوری و تجاری تحت تاثیر برقراری و ارتقای سیستم های شبکه و مخابراتی قرار دارد و ما آماده ایم آن را در سطح استان توسعه دهیم.

استاندار استان مرکزی افزود: امید است با یاری مدیران و کارکنان شرکت مخابرات استان مرکزی و همفکری و همکاری دیگر سازمان‌ها، این استان در توسعه کاربردهای دولت الکترونیک پیشرو باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-12-26 19:30

افزودن دیدگاه جدید