کد مطلب: 

182825
معاون نوآوری و فناوری وزارت ارتباطات:

تسهیلات برای شرکت های نوپا کشنده است

معاون نوآوری و فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، با بیان اینکه تسهیلات برای شرکت های نوپا کشنده است، اظهار کرد: برای شرکت های نوپا تنها باید نوآوری و تجربه به آن ها تزریق کرد.
تسهیلات برای شرکت های نوپا کشنده است

به گزارش سیتنا، امیرحسین دوایی در مراسم اختتامیه الکامپ بیست و یک، اظهار کرد: با توجه به این که تعداد شرکت های نوپا امروزه افزایش داشته است؛ اما در حال حاضر این شرکت ها هیچ تصویر اقتصادی از آینده خود ندارند و این موضوع بیشترین ضرر را به آن ها خواهد زد.

دوایی همچنین گفت: حرکت در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات مانند شرکت در مسابقات سرعت است که علاوه بر سرعت باید دقت لازم را داشته باشند که از مسیر اصلی منحرف نشوشند ولی در قسمت سخت افزار مانند شرکت در مسابقه صخره نوردی است که باید مراتب را به سختی و با دقت بیشتر طی کنند.

وی همچنین اظهار کرد: شرکت های نوپا با مشاوره صحیح باید وارد شیب های تند شوند و بدون توجه به موقعیت بازار نباید عجولانه به تصمیم های بزرگ دست بزنند.

معاون نوآوری و فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، خاطرنشان کرد: همزمان با تشکیل شرکت های نوپا عده ای تصمیم به گرفتن وام های متعدد کردند که باید به آن ها گفت این تسهیلات مانند سم های کشنده برای این شرکت ها هستند و تنها دو مقوله است که این شرکت ها را نجات می دهد، یکی نوآوری و دیگری تجربه در حوزه مورد نظر است.

دوایی در پایان افزود: تنها راه اصلاح موقعیت موجو این است که باید اختیار اعطای تسهیلات را به فعالین و با تجربه های عرصه نوآوری داد، که یکی از آن ها مراکز رشد است؛ تا بتوانیم در آینده ای نزدیک شاهد توفیقات بیشتر در عرصه نوآوری باشیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-12-17 23:58

افزودن دیدگاه جدید