کد مطلب: 

182626

"رایتل" قهرمان مسابقات پایه پینگ پنگ استان تهران شد

تیم خدمات ارتباطی رایتل با برتری برابر تیم لوازم خانگی یونیک قهرمان رده پایه پینگ پنگ استان تهران شد.
"رایتل" قهرمان مسابقات پایه پینگ پنگ استان تهران شد

به گزارش خبرنگار سیتنا، مسابقات پینگ پنگ رده های نونهالان و خردسالان پسر از پنجم آذرماه در سالن پینگ پنگ استان تهران برگزار شد که در این مسابقات 10 تیم هفت نفره شرکت داشتند.

در فینال و رده بندی این مسابقات چهار تیم رایتل، یونیک، آرمند الف و ب به مصاف هم رفتند که تیم های آرمند الف و ب برای کسب مقام سومی با یکدیگر به رقابت پرداختند که تیم آرمند الف با برتری در جایگاه سوم قرار گرفت.

محمد بایرام پور رییس هیات پینگ پنگ استان تهران در حاشیه این مسابقات گفت: این مسابقات در بخش خردسالان و نونهالان برگزار شد که 70 ورزشکار با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: این مسابقات برای نخستین بار در سطح استان تهران برگزار شد که هدف از برگزاری آن کشف استعدادهای برتر این رشته ورزشی در سطح استان تهران است.

بایرام پور ابراز امیدواری کرد تا تیم قهرمان این مسابقات را برای کسب تجربه به کشورهای خارجی اعزام کرده تا این تیم بتواند از تجربیات کشورهای صاحب سبک در این رشته ورزشی استفاده کند.

همچنین، رئیس فدراسیون پینگ پنگ گفت: تهران به عنوان الگوی ورزش کشور نقش ویژه ای نسبت به سایر استان های کشور دارد، چرا که در پایتخت ورزشکاران و استعدادهای زیادی به چشم می خورد.

مهرداد قارداشی ادامه داد: مهمترین برنامه فدراسیون برگزاری جلسات با مدیران کل ورزش استان هاست تا بتوانیم نفرات برتر را آموزش دهیم.

وی خاطرنشان کرد: در آینده ای نزدیک جلسه ای را با مشاور وزیر و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران خواهیم داشت تا بتوانیم به تهران نگاه ویژه ای داشته باشیم و ورزش پینگ پنگ را گسترش دهیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-12-09 01:11

افزودن دیدگاه جدید