کد مطلب: 

182440
در آستانه اربعین حسینی صورت، گرفت:

راه اندازی اینترنت رایگان رایتل در نقاط مرزی مهران و شلمچه

زایرین اربعین حسینی می توانند در دو نقطه مرزی مهران و شلمچه از وای فای رایگان رایتل استفاده کنند.
راه اندازی اینترنت رایگان رایتل در نقاط مرزی مهران و شلمچه

به گزارش سیتنا، روابط عمومی رایتل، اعلام کرد: با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی و در جهت رفاه حال زایرین، سرویس وای وفای رایتل در نقاط مرزی مهران و شلمچه برای مشترکین این اپراتور راه اندازی شد.

براساس این خبر دو نقطه مرزی مهران و شلمچه از امروز تحت پوشش وای فای رایتل درآمده است و این سرویس دهی تا روز بعد از اربعین ادامه دارد.

این گزارش می افزاید: در این طرح مشترکین رایتل پس از روشن نمودن سرویس وای فای خود در محل های مذکور و انتخاب شبکه رایتل (rightel) و اتصال به آن، گزینه شارژ رایگان همچنین تکمیل فرآیند ثبت نام و دریافت رمز عبور احراز هویت شده و می توانند از 100 مگابایت اینترنت رایگان روزانه بهره مند شوند.

گفتنی است: استفاده از وای فای رایتل در صورتی که سیم کارت رایتل مشترک روشن بوده و وی در پایانه های مرزی مهران و شلمچه حضور داشته باشد قابل استفاده است و مشترک می توانند روزانه 100 مگابایت استفاده رایگان داشته باشد.

شایان ذکر است؛ در صورتی که مشترک به بیش از 100 مگابایت اینترنت در روز احتیاج داشته باشد می تواند با توجه به نیاز خود بسته 200 مگابایتی با قیمت هزار تومان و اعتبار یک روزه، بسته 1 گیگابایتی با قیمت 4 هزار تومان و اعتبار یک روزه، بسته 1.4 گیگابایتی با قیمت 5 هزار تومان و اعتبار هفت روزه و بسته 6 گیگابایتی با قیمت 10 هزار تومان و اعتبار یک ماه را خریداری کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-11-30 18:24

افزودن دیدگاه جدید