کد مطلب: 

182230

انتخاب نوع اسکناس و برداشت بدون کارت از خودپردازها میسر شد!

در راستای رقابت تنگاتنگ بانک های داخلی در حوزه بانکداری الکترونیک، این بار بانک مسکن، چندین قابلیت تازه را به دستگاه های عابر بانک خود اضافه کرده که شاید برای کاربران معمولی این دستگاه ها، امکان انتخاب اسکناس دلخواه، یکی از جذاب ترین ها باشد.
انتخاب نوع اسکناس و برداشت بدون کارت از خودپردازها میسر شد!

به گزارش سیتنا، این قابلیت گاهی اوقات بسیار حیاتی هم می شود، مثلا اگر شما 200 هزار تومان از دستگاه بگیرید و چهار اسکناس 50 هزار تومانی در اختیارتان باشد، برای خرید جزئی حتما باید پولتان را خرد کنید. در حالی که انتخاب اسکناس این مشکل را حل می کند.

علاوه بر این، بانک مسکن قابلیت های دیگری را هم در این دستگاه ها قرار داده که از آن جمله می توان به پرداخت اقساط، 10 گردش آخر مربوط به واریز یارانه حساب انتخابی، سرویس های ساتنا و پایا (IBAN) تا سقف 500 میلیون ریال اشاره کرد.

همچنین برداشت بدون کارت نیز از دیگر قابلیت های دستگاه های خودپرداز بانک مسکن است. به این ترتیب که مشتری دارای مسکن کارت با مراجعه به یکی از دستگاه های خودپرداز بانک مسکن ابتدا کارت و رمز خود را وارد می کند. سپس از طریق منوی «شارژ و سایر خدمات» نسبت به انتخاب گزینه «خدمات برداشت بدون کارت «اقدام نموده و پس از فشردن گزینه «صدور قبض برداشت بدون کارت» مبلغ درخواستی خود را که می بایست حداقل 50 هزار ریال و حداکثر 2 میلیون ریال باشد وارد می نماید.

شارژ مستقیم (top up) ، سرویس چند کارت و یک حساب، سرویس چند حسابی و شارژ برچسب پرداخت الکترونیکی عوارض از دیگر قابلیت های سرویس های ای تی ام بانک مسکن است.

این بانک ظاهرا قرار است به زودی سرویس های جدید دیگری را نیز در این راستا ارائه نماید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-11-21 10:40

افزودن دیدگاه جدید