کد مطلب: 

182189

واگذاری توزیع مرسولات DHL به شرکت پست ایران

شرکت پست در راستای استفاده بهینه از ظرفیت ها و قابلیت های شبکه چند قرارداد جدید را منعقد نمود.
واگذاری توزیع مرسولات DHL به شرکت پست ایران

به گزارش سیتنا، بر اساس توافق صورت گرفته بین شرکت های پست و DHL توزیع مرسولات وارده خارجه شرکت DHL با استفاده از سرویس های ویژه و TLS و قبول و توزیع سایر مرسولات شرکت DHL با استفاده از سرویس مورد درخواست طرف قرارداد به پست واگذار شد. قرارداد یاد شده از سوی منطقه 13 پستی پی گیری و اجرا می گردد.

دیگر قرارداد شرکت پست بین شرکت های پست و پیام نمای ایرانیان منعقد شده است که طرفین در زمینه تهیه بانک اطلاعات متقاضیان با یکدیگر همکاری می نمایند.

براساس این قرارداد ارایه  فرم ثبت نام به متقاضی،احراز اطلاعات وی، ورود اطلاعات متقاضی در نرم افزار مربوطه  و تحویل فرم های متقاضیان به طرف قرارداد توسط پست انجام می گردد.

در همین ارتباط پست استان فارس به عنوان مجری، قرارداد مذکور را پی گیری و اجرا می نماید.

این گزارش می افزاید: شرکت های پست و ارتباطات سیار ایران نیز تفاهم نامه همکاری در زمینه دریافت اقلام مخابراتی و لوازم بسته بندی از طرف قرارداد، آماده سازی و ارسال به مقاصد مربوطه و همچنین توزیع مرسولات در نشانی مربوطه و عودت مدارک توسط واحدهای اجرایی را به امضا رسانیده اند که منطقه 19 پستی به عنوان مجری آن معرفی گردیده است.

همکاری با شرکت سایپا یدک دیگر قرارداد منعقد شده شرکت پست می باشد که موضوع آن قبول مرسولات طرف قرارداد در تهران و توزیع در مقاصد تهران و شهرستان ها با استفاده از سرویس های مورد درخواست طرف قرارداد و همچنین قبول مرسولات از نمایندگی های طرف قرارداد در تهران و شهرستان ها و ارسال به دفتر تهران در صورت نیاز و با اعلام قبلی می باشد و پست استان البرز به عنوان مجری این قرارداد را پی گیری می نماید.

قرارداد با دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، در زمینه اخذ درخواست مدرک دانشگاهی از متقاضی و ارایه  به طرف قرارداد و ارسال مدرک دانشگاهی صادر شده به نشانی متقاضی با استفاده از سرویس پست ویژه، با مجری گری پست استان یزد، دیگر قرارداد شرکت پست می باشد که اخیراً منعقد شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-11-17 18:08

افزودن دیدگاه جدید