کد مطلب: 

181977

لزوم ارائه مدل اقتصادی برای جویشگرهای بومی

خسرو سلجوقی رییس شورای راهبری طرح جویشگر بومی در بیستمین نشست این شورا با اشاره به تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره لزوم برخورداری جویشگرهای بومی از مدل اقتصادی، بر لزوم ارائه مدل اقتصادی برای جویشگرهای بومی تاکید کرد.
لزوم ارائه مدل اقتصادی برای جویشگرهای بومی

به گزارش سیتنا، این نشست که با حضور رییس و اعضای این شورا در محل سازمان فناوری اطلاعات برگزار شد، "سیاست‌ها و نقشه‌راه پیشنهادی جهت توسعه اکوسیستم کسب‌وکار طرح جویشگر بومی" توسط یکی از کارشناسان طرح جویشگر بومی برای اعضای شورا تشریح شد.

همچنین ایوب محمدیان، سیاست‌گذاری جویشگر بومی را شامل راه‌اندازی، ایجاد فضای رقابتی و ایجاد یک شرکت جویشگر قدرتمند خواند و گفت: نقشه‌راه پیشنهادی توسعه اکوسیستم طرح جویشگر بومی در سه فاز شامل حمایت از بازار و ایجاد فضای رقابتی در طرح جویشگر در راستای توسعه یک صنعت جدید، حمایت از توسعه همکاری میان بازیگران اصلی طرح جویشگر وحمایت از ایجاد یک شرکت هولدینگ یا مادر در این طرح در راستای الزام ماموریتی برای ایجاد جویشگر بومی با مشارکت دولت پیش‌بینی و پس از بررسی توسط حاضران در نشست، مدلهای متفاوتی پیشنهاد و مقرر شد با انجام آسیب شناسی از وضع موجود و طراحی جزیی تر مدل، در نشست آینده شورا مجدد ارائه شود.

در بخش پایانی این نشست نیز مدیران و کارشناسان جویشگر یوز طرح تجاری خود را برای اعضای شورا ارائه کردند که پس از بررسی آن توسط حاضران در نشست، مقرر شد در نشست آینده شورا این طرح تکمیل و دوباره ارائه شود.

علاقه‌مندان برای آگاهی از تمام اطلاعات مربوط به طرح جویشگر بومی می‌توانند به پایگاه اینترنتی این طرح به نشانی www.didras.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-11-04 16:29

افزودن دیدگاه جدید