کد مطلب: 

180474
عضو هیات علمی دانشکده پست و مخابرات، تشریح می‌کند:

راهکار "رمز یکبار مصرف مبتنی بر SMS" برای مقابله با حملات فیشینگ

One-Time Passwords via SMS عنوان مقاله‌ای است که توسط دکتر محسن گرامی، عضو هیات علمی دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات، در کنفرانس بین المللی یافته‌های نوین پژوهشی در مهندسی برق و علوم کامپیوتر ارائه خواهد شد.
راهکار "رمز یکبار مصرف مبتنی بر SMS" برای مقابله با حملات فیشینگ

به گزارش خبرنگار سیتنا، مقاله‌ای با عنوان One-Time Passwords via SMS که به همت دکتر محسن گرامی، عضو هیات علمی دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات و ستار غیاثوند، دانشجوی این دانشکده، به رشته تحریر درآمده است، در کنفرانس بین المللی یافته‌های نوین پژوهشی در مهندسی برق و علوم کامپیوتر، توسط دکتر گرامی و به زبان انگلیسی ارائه خواهد شد.

در خلاصه‌ی این مقاله که به زبان انگلیسی است، آمده است: کلمه عبور یا رمز یکبار مصرف (SMS OTP) مبتنی بر SMS ، برای مقابله با حملات فیشینگ و دیگر حملات در برابر خدمات اینترنتی مانند بانکداری آنلاین معرفی شده است. امروزه SMS OTPها معمولا برای احراز هویت و مجوز دسترسی برای برنامه های کاربردی مختلف استفاده می شود. احراز هویت دو گانه ای (دو فاکتوری) حفاظت بهبود یافته ای را فراهم می کند. این روش یک سطح بالایی از اطمینان از احراز هویت را ارائه کرده، که برای امنیت بانکداری آنلاین ضروری است.

در این مقاله یک روش اجرای دو فاکتوری تأیید هویت با استفاده از تلفن های موبایل ارائه و تشریح شده است. سیستم پیشنهادی از یک گوشی تلفن همراه حاوی نرم افزار تولید کننده رمز یکبار مصرف استفاده می کند.

اضافه می‌شود که این مقاله پنج شنبه هفته‌ی جاری 19 شهریور ماه در کنفرانس بین المللی یافته های نوین پژوهشی در مهندسی برق و علوم کامپیوتر، در محل سالن ثامن الحجج (ع) دانشکده مدیریت دانشگاه تهران واقع در ضلع جنوب شرقی پل گیشا ارائه می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-09-09 00:27

افزودن دیدگاه جدید