کد مطلب: 

180317
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به خبرنگار سیتنا:

سرعت اینترنت 3G و 4G اپراتورها نسبتا قابل قبول است/ هر سه اپراتور در نسل سوم و چهارم سرویس‌های خوبی ارائه می‌دهند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: در حال حاضر در نسل سوم و چهارم هر سه اپراتور سرویس های خوبی را ارائه می دهند. البته باید خاطرنشان کرد که ارائه این سرویس ها در مکان های مختلف متفاوت می باشد و جا با جا فرق می کند.
سرعت اینترنت 3G و 4G اپراتورها نسبتا قابل قبول است/ هر سه اپراتور در نسل سوم و چهارم سرویس‌های خوبی ارائه می‌دهند

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر محمود واعظی در پاسخ به سوال خبرنگار سیتنا در خصوص گزارش‌های دریافتی از سرعت اینترنت اپراتورهای تلفن همراه و مطابقت این سرعت با استانداردهای وزارت ارتباطات، گفت: استاندارد خاصی در حال حاضر مدنظر نمی باشد.

وی ادامه داد: به نظر من در حال حاضر در نسل سوم و چهارم هر سه اپراتور سرویس های خوبی ارائه می دهند. البته باید خاطرنشان کرد که ارائه این سرویس ها در مکان های مختلف متفاوت می باشد و جا با جا فرق می کند.

وزیر ارتباطات افزود: به هر حال فکر می کنم در نسل سوم و چهارم سرعت اینترنت ارائه شده توسط اپراتورها نسبتا قابل قبول می باشد.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار سیتنا در خصوص ارزیابی بهترین سرعت اینترنت ارائه شده توسط اپراتورهای تلفن همراه به مشترکین، گفت: مشکل اصلی ما با اپراتورها در حال حاضر سرعت نیست بلکه عدم پوشش دهی کافی و نصب BTS های کافی در تمامی مکان های موجود در شهرها می باشد.

واعظی ادامه داد: برای مثال یک اپراتور پس از نصب تعدادی BTS در یک شهر اعلام می کند که ما نسل سوم و یا چهارم را در این شهر به طور کامل ارائه می دهیم؛ این درحالی است که در مناطقی که BTSها نصب هستند مشترکین از سرعت بسیار مطلوبی برخوردار هستند ولی در مناطقی که از BTS ها فاصله دارند، مشترکین سرعت نامطلوبی را دریافت می کنند.

وی افزود: در حال حاضر تمرکز اصلی وزارت ارتباطات برای حل این مشکل است تا اپراتورها بتوانند در تمام نقاط هر شهر با نصب BTSهای کافی سرعت یکسانی را به تمام مشترکین ارائه دهند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-09-05 09:23

افزودن دیدگاه جدید