کد مطلب: 

179794

حمایت بنیاد ملی نخبگان از برگزیدگان جشنواره اختراعات

بنیاد ملی نخبگان به منظور حمایت و پشتیبانی از اختراع ­های برگزیده نخستین جشنواره ملی اختراعات و ابتکارات دانشگاه جامع علمی کاربردی، تفاهم نامه همکاری مشترک با این دانشگاه امضا کرد.
حمایت بنیاد ملی نخبگان از برگزیدگان جشنواره اختراعات

سرپرست دانشگاه و رییس نخستین جشنواره ملی اختراعات و ابتکارات دانشجویان علمی کاربردی در مورد جزییات تفاهم نامه همکاری با بنیاد ملی نخبگان گفت: این تفاهم نامه در راستای اجرای مواد چهار، پنج و 6 آیین ­نامه شناسایی و پشتیبانی از اختراع ­های برگزیده بنیاد ملی نخبگان و به منظور حمایت از اختراع های برگزیده شرکت­ کننده در جشنواره ملی اختراعات و ابتکارات دانشگاه جامع علمی کاربردی به امضا رسیده است.
دکتر محمد اخباری، شناسایی صاحبان اختراع­های برگزیده جشنواره دانشگاه علمی کاربردی با هدف کمک به آنها برای طی مسیر توانمندسازی مطابق با شیوه نامه شناسایی و پشتیبانی از اختراع­های برگزیده بنیاد ملی نخبگان، را از اهداف اصلی این تفاهم نامه همکاری برشمرد.
دیگر اهداف مهم این تفاهم نامه، حمایت و پشتیبانی از طرح های دانش بنیان مخترعان و نخبگان مورد تایید دانشگاه جامع علمی کاربردی و ایجاد تعامل هرچه بیشتر بین دانشگاه و بنیاد ملی نخبگان عنوان شده است.
نخستین جشنواره ملی اختراعات و ابتکارات دانشگاه علمی کاربردی از فردا یکشنبه 25 مردادماه ماه در محل برج میلاد تهران آغاز به کار می کند و تا سه شنبه 27 مردادماه ادامه می یابد.
علاوه بر نمایشگاه اختراعات و ابتکارات در فاز رقابتی و نمایشگاهی، کلینیک مشاوره کارآفرینی، نشست‎های تخصصی و کارگاه‎های آموزشی علمی تخصصی مرتبط با مقوله مالکیت فکری نیز در این جشنواره برگزار می شود. 

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-08-16 13:15

افزودن دیدگاه جدید