کد مطلب: 

176880

خالق هری پاتر زیر ضرب حملات توییتری، هرزه و بدکاره خوانده شد! (+عکس)

جی کی رولینگ، نویسنده سرشناس مجموعه داستان‌های "هری پاتر" به خاطر موضع خود در مخالفت با استقلال اسکاتلند از بریتانیا با توییت‌های خشن و آکنده از توهین و نفرت مواجه شد. در مقابل برخی نیز از آزادی تفکر او حمایت کرده‌اند.
خالق هری پاتر زیر ضرب حملات توییتری، هرزه و بدکاره خوانده شد! (+عکس)

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا، "جی کی رولینگ" خالق هری پاتر٬ در پی بحثی که به موضع‌گیری منفی سال گذشته او نسبت به استقلال اسکاتلند از بریتانیا مربوط بود٬ با حجمی از توهین و خشونت کلامی در توییتر مواجه شد.

به گزارش گاردین و به نقل از جی کی رولینگ٬ او به علت رای منفی به استقلال اسکاتلند در توییتر "خائن"٬"هرزه" و "روسپی" خوانده شده و برای بهره‌مندی از "مزایای اسکاتلند زخم زبان خورده است".

جی کی رولینگ با به اشتراک‌گذاشتن توییتی خشن که به خاطر رای منفی او به استقلال اسکاتلند نوشته شده بود، بحث درباره عواقب تصمیم سال گذشته خود را باز کرد. او در توییت‌های منتقدان به دامن زدن به "رودخانه نفرت که این روزها در حال عمیق شدن است" متهم شد. اقدام او در توییتی دیگر "زهر ریختن" تعبیر شد. از این نویسنده که در این قبیل توییت‌ها با القابی نظیر "هرزه و بدکاره" خطاب شده بود٬ خواسته شده بود که برود همان جایی که "به آن تعلق دارد".

این نویسنده سرشناس در انگلستان متولد شده، اما سال‌هاست که در اسکاتلند زندگی و کار می‌کند.

جی کی رولینگ در پاسخ به این کاربران گفت که "آیا به اندازه کافی از خون اسکاتلندی بهره نبرده است٬" که بتواند نظر خودش را داشته باشد.

حساب توییتر خالق هری پاتر توسط بیش از چهار میلیون نفر (فالوئر) دنبال می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-05-11 01:06

افزودن دیدگاه جدید