کد مطلب: 

176449

دفاع اینستاگرامی فرزند سیدحسن خمینی از امیر قلعه نویی که حذف شد! (+تصویر و واکنش مردم)

«فردی متدین و با اخلاق که در فوتبال کشورمون بخاطر موفقیت ، پاک بودن و کسب افتخارات و نتایج خوب مورد هجوم و کم‌لطفی رسانه‌ها و بعضا مردم عزیز قرار گرفته...»
دفاع اینستاگرامی فرزند سیدحسن خمینی از امیر قلعه نویی که حذف شد! (+تصویر و واکنش مردم)

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، سید احمد خمینی، فرزند سیدحسن خمینی، با انتشار یادداشتی در صفحه اینستاگرامش به طور تمام قد از امیر قلعه‌نویی دفاع کرد.

احمد خمینی در این باره نوشت:
«به عنوان یک ایرانی نه به عنوان یک استقلالی، به وجود امیر قلعه‌نویی در فوتبال کشورم افتخار می‌کنم.
پرافتخارترین سرمربی ایران متاسفانه این روزها مورد انتقادات شدید رسانه‌ها قرار گرفته، امیدوارم باز هم مانند همیشه سربلند و موفق باشد.
فردی متدین و با اخلاق که در فوتبال کشورمون بخاطر موفقیت و پاک بودن و کسب افتخارات و نتایج خوب مورد هجوم و کم‌لطفی رسانه‌ها و بعضا مردم عزیز قرار گرفته. به امید روزهای خوب برای آقای سرمربی عزیز و یا به قول فوتبالی‌ها امیرخان!!!»

دقایقی از گذاشتن این متن نگذشته بود که برخی کاربران نسبت به آن اعتراض کردند. تعداد زیادی از کاربران که از این متن ابراز تعجب می‌کردند، بر این عقیده بودند که امیر قلعه‌نویی لیاقت این عناوین را ندارد. کاربران بحث‌هایی را که این‌روزها درباره حواشی کارنامه کاری قلعه‌نویی در رسانه‌ها گفته می‌شود، دلیلی بر تایید کامنت‌های‌شان می‌دانستند.

پس از شدت گرفتن اعتراضات، سیداحمد خمینی پست مربوط به امیر قلعه‌نویی را از صفحه‌اش پاک کرد. اما ماجرا به همین‌جا ختم نشد و حالا کاربران شروع کرده‌اند زیر پست قبلی او به کامنت  گذاشتن. برخی حالا انتقاد می‌کنند که چرا پست را حذف کرده‌است و برخی دیگر کماکان به انتقاد از قلعه‌نویی می پردازند.

نام امیر قلعه‌نوعی این روزها به خاطر پورشه‌ی سابقا متعلق به فرزندش، که تصادف آن منجر به مرگ دو نفر شد، و همچنین عقب ماندن استقلال از کورس قهرمانی، و احتمال رفتن او از این تیم، در اخبار رسانه‌هاست.
انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-05-04 11:45

افزودن دیدگاه جدید