کد مطلب: 

1740

سیم‌کارت‌های رایتل بعد از تهران، در شهرهای قم، مشهد و اهواز

مدیرکل برند و ارتباطات رایتل گفت: اولویت اول ما برای واگذاری سیم‌کارت‌ها بعد از تهران، شهرهای قم، مشهد و اهواز است و بعد از آن سه کلانشهر دیگر شامل شیراز، تبریز و اصفهان در اولویت هستند که امیدواریم در شش ماهه اول سال 91 بتوانیم این شش شهر را هم پوشش بدهیم.
سیم‌کارت‌های رایتل بعد از تهران، در شهرهای قم، مشهد و اهواز

به گزارش سیتنا، "شاهین آرپناهی" در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بیش از 14 هزار پیش‌ثبت نام در کرج و تقریبا همین میزان را هم در تهران داشتیم و تا 15 فروردین‌ماه سال 91 اگر با مشکلی مواجه نشویم، برنامه ما این است که از میان افرادی که در تهران و کرج پیش ثبت‌نام کردند؛ آن‌هایی که سیم‌کارت‌های دائمی ثبت نام کردند، در اولویت اول باشند و سیم‌کارت‌های دیتا در اولویت بعدی واگذار شوند.

وی پیش از این با بیان اینکه تعرفه مکالمات سیم‌کارت‌های رایتل فلت است و هزینه جابه‌جایی بین ‌شهری برای مشترکان ندارد، گفته بود: نرخ مکالمه با سیم‌کارت‌های رایتل برای هر دقیقه 555 ریال در این شبکه و 625 ریال برای ارتباط با سایر شبکه‌ها خواهد بود.

وی درباره سیم‌کارت دیتای رایتل هم گفت: این سیم‌کارت‌ها ویژه دسترسی به اینترنت پرسرعت و خدمات انتقال‌ داده بوده و از قابلیت‌ دریافت و ارسال پیام کوتاه نیز برخوردار است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-03-08 11:39

افزودن دیدگاه جدید