کدخبر :1740 پرینت
18 اسفند 1390 - 11:39

سیم‌کارت‌های رایتل بعد از تهران، در شهرهای قم، مشهد و اهواز

مدیرکل برند و ارتباطات رایتل گفت: اولویت اول ما برای واگذاری سیم‌کارت‌ها بعد از تهران، شهرهای قم، مشهد و اهواز است و بعد از آن سه کلانشهر دیگر شامل شیراز، تبریز و اصفهان در اولویت هستند که امیدواریم در شش ماهه اول سال 91 بتوانیم این شش شهر را هم پوشش بدهیم.

متن خبر

به گزارش سیتنا، "شاهین آرپناهی" در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بیش از 14 هزار پیش‌ثبت نام در کرج و تقریبا همین میزان را هم در تهران داشتیم و تا 15 فروردین‌ماه سال 91 اگر با مشکلی مواجه نشویم، برنامه ما این است که از میان افرادی که در تهران و کرج پیش ثبت‌نام کردند؛ آن‌هایی که سیم‌کارت‌های دائمی ثبت نام کردند، در اولویت اول باشند و سیم‌کارت‌های دیتا در اولویت بعدی واگذار شوند.

وی پیش از این با بیان اینکه تعرفه مکالمات سیم‌کارت‌های رایتل فلت است و هزینه جابه‌جایی بین ‌شهری برای مشترکان ندارد، گفته بود: نرخ مکالمه با سیم‌کارت‌های رایتل برای هر دقیقه 555 ریال در این شبکه و 625 ریال برای ارتباط با سایر شبکه‌ها خواهد بود.

وی درباره سیم‌کارت دیتای رایتل هم گفت: این سیم‌کارت‌ها ویژه دسترسی به اینترنت پرسرعت و خدمات انتقال‌ داده بوده و از قابلیت‌ دریافت و ارسال پیام کوتاه نیز برخوردار است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.