کد مطلب: 

172432
توسط بنیاد نخبگان آذربایجان شرقی انجام شد؛

برگزاری استارتاپ ویکند موفق با کمترین هزینه

بنیاد نخبگان استان آذربایجان شرقی موفق شده است با اعتبار اندک، یک استارتاپ ویکند موفق برگزار کند.
برگزاری استارتاپ ویکند موفق با کمترین هزینه

به گزارش سیتنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، استارتاپ ویکند تبریز با عنوان مدرسه پاییزی کسب و کار با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، تشویق به کارگروهی و ایجاد امید برگزار شد.

از جمله اهداف برگزاری این رویداد توانمندسازی استعدادهای برتر و دانشجویان در راستای اقتصاد دانش بنیان، توسعه شرکت‌های دانش بنیان و آشنایی با نحوه تبدیل ایده به کسب و کار دانش بنیان بود.

بر اساس این گزارش، از 10 گروه فعال در استارتاپ ویکند تبریز، 3 گروه برتر منتخب موفق به اخذ پذیرش قطعی به ترتیب از مرکز رشد فرآورده‌های دارویی دانشگاه علوم پزشکی تبری، مرکز رشد پارک علم و فناوری استان آذربایجان شرقی و مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه تبریز شدند.

بلافاصله پس از افتتاح این استارتاپ ویکند، یک کارگاه آموزشی در خصوص مدل‌های کسب و کار برگزار شد.

یکی از محورهای برگزاری این رویداد صرفه جویی در هزینه‌ها و کار با حداقل‌ها بوده است. به طوری که با اعتباری در حدود 35 میلیون ریال برای 100 نفر شرکت کننده این رویداد با شکلی استاندارد و خروجی قابل توجه، برگزار شد.

بر همین اساس، بنیاد نخبگان استان آذربایجان شرقی در نظر دارد تا از محل صرفه جویی صورت گرفته در اعتبار فرهنگی و کمک‌های جذب شده، استارتاپ ویکندهای فصلی در این استان برگزار شود.
پایان پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-01-20 01:12

افزودن دیدگاه جدید