کد مطلب: 

172280
در هشتمین جلسه شورای عالی فناوری اطلاعات صورت گرفت؛

تأکید دکتر جهانگیری بر اجرایی شدن سریعتر دولت الکترونیک

معاون اول رییس جمهور با تأکید مجدد بر اجرایی شدن سریعتر دولت الکترونیک در سطح کشور، گفت: اجرای این طرح در بهبود اقتصاد کشور و روند خدمت‌رسانی به مردم نقش مهمی دارد و همه دستگاهها باید تکمیل زیر ساخت های لازم آن را با جدیت دنبال کنند.
تأکید دکتر جهانگیری بر اجرایی شدن سریعتر دولت الکترونیک

به گزارش سیتنا، دکتر اسحاق جهانگیری عصر دوشنبه در هشتمین جلسه شورای عالی فناوری اطلاعات کشور، توسعه و ارتباط منسجم سامانه‌های خدماتی را از دغدغه‌های اصلی همه بخشها و دستگاهها دانست و اظهار داشت: در فرایند یکپارچه سازی امور مربوط به فناوری اطلاعات؛ اصالت با انعطاف روندها مطابق با برنامه ها و سیاستهای دولت است و نباید نهادها و ساختاری های اداری مانع پیشرفت کشور همگام با توسعه فن آوریهای نوین شوند.

دکتر جهانگیری اظهار امیدواری کرد با توسعه دولت الکترونیک، شاهد گامهای مثبتی در جهت خدمت‌رسانی بیشتر به مردم در حوزه سلامت باشیم.

در این جلسه که وزرای دادگستری، دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، بهداشت،درمان و آموزش پزشکی، صنعت،معدن و تجارت، ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاون علمی و فناوری رییس جمهور و نمایندگان وزارتخانه ها، سازمانها و دستگاههای عضو شورا حضور داشتند، دبیر شورای عالی فناوری اطلاعات گزارشی از میزان پیشرفت پروژه سلامت الکترونیکی، افزایش تعامل پذیری و به اشتراک گذاری سامانه‌های دستگاههای اجرایی و نیز پروژه‌های مختلف توسعه دولت الکترونیکی ارایه نمود.

در ادامه جلسه، پس از بحث و بررسی آیین نامه داخلی توسعه دولت الکترونیک، آیین نامه نظام اجرایی طرح نشانی استاندارد مکانی ملی ، آیین نامه اجرایی رعایت الزامات گذر به پروتکل اینترنت نسخه۶ و دستور العمل تشکیل ، وظایف و اختیارات کارگروه خدمات الکترونیکی سلامت با اصلاحاتی به تصویب رسید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-01-13 11:27

افزودن دیدگاه جدید