کد مطلب: 

171658
لزوم توجه به پتانسیل نیروی جوان در فضای مجازی؛

48 میلیون ایرانی کاربر فضای مجازی هستند

رئیس پلیس فتا، گفت: امروز 48 میلیون کاربر ایرانی در فضای مجازی داریم که 29 میلیون آن‎ها کاربرهای جوان هستند و جدا از بحث تجاری سازی و درآمدزایی این حوزه باید به پتانسیل و استعداد بالایی که به ویژه در قشر جوان وجود دارد توجه ویژه ای داشته باشد.
48 میلیون ایرانی کاربر فضای مجازی هستند

به گزارش خبرنگار سیتنا، سردار سید کمال هادیان فر در حاشیه‌ی بازدید از بیستمین نمایشگاه الکامپ، افزود: در نمایشگاه الکامپ امسال شرکت‌ها با تمام توان  و پر انرژی حضور پیدا کردند و استقبال خیلی خوبی از طرف مردم شده است.

وی با بیان اینکه رئیس پلیس فتا با بیان اینکه الکامپ خیلی فراتر از نمایشگاههایی هست که در منطقه برپا می شود، اظهار داشت: سازمان های دولتی و شرکت های خصوصی باید از ظرفیت‌های موجود در شرکت‌های داخلی به صورت جدی استفاده کنند که این کارموجب به وجود آمدن خود باوری برای صاحبان ایده در این عرصه می شود.

سردار هادیان فرد در ادامه افزود: با بومی سازی محصولات و استفاده از ظرفیت‌های دانشگاهی سطح اتکای خود را بالا ببریم و تا جایی که می توانیم از وابستگی در حوزه تجهیزات از کشورهای در حال توسعه فاصله بگیریم.

وی با بیان اینکه امیدواریم در دوره های بعدی برگزاری نمایشگاه الکامپ همراه با هم دلی بیشتر بین مسئولان وزارت ارتباطات، وزارت ارشاد،  وزارت صنعت و معدن و سایر مسوولان مرتبط باشد، اظهار داشت: در این صورت تولید کننده داخلی به خودباوری بیشتر می رسد و علاقه  و میل بیشتری برای حضور در این نمایشگاه که واسطه بین شرکت‌ها کاربرها و مردم هستند  پیدا می کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-12-11 21:29

افزودن دیدگاه جدید