کدخبر :13873 پرینت
18 فروردین 1393 - 06:16

بقایی، عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران: هرگز نباید تکیه به افزایش تعرفه به عنوان تنها عامل درآمدزا باشد

متن خبر

عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، گفت: اگرچه توافقات خوبی با رگولاتوری و کمیسیون تنظیم مقررات مبنی بر افزایش تعرفه‌های جدید از ابتدای سال جاری صورت گرفته است، اما هرگز نباید تکیه ما به افزایش تعرفه به عنوان تنها عامل درآمدزا باشد.

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر علی بقایی رییس هیات مدیره شرکت مخابرات استان تهران با اشاره به روند فعالیت‌ها و برنامه‌های انجام گرفته شده در سال 1392،‌ به تحلیل و ارزیابی عملکرد شرکت در سال گذشته پرداخت و گفت: سال 1392 برای شرکت مخابرات استان تهران ، سالی پرفراز و نشیب و همراه با وقایع تلخ و شیرینی بود که البته گذشت زمان،‌ وقایع تلخ را به شیرینی تبدیل ساخت.

 

عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، مهم‌ترین چالش سال گذشته را عدم افزایش تعرفه‌های مخابراتی عنوان کرد و اظهار داشت: در هنگام تدوین بودجه سال 1392 افزایش تعرفه، تعییر آبونمان و افزایش ناشی از اجرای طرح هم‌کدی در نظر گرفته شده بود که متأسفانه هیچ‌کدام محقق نشد.

 

دکتر بقایی افزود:‌ علی‌رغم تمامی چالش‌ها، خوشبختانه با تلاش و همت کارکنان ، موفق به تحقق 98 درصدی برنامه‌ها و عملکرد شرکت شدیم که جای تقدیر و تجلیل از تمامی همکاران پرتلاش شرکت دارد.

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات استان تهران با بیان این که توافقات خوبی با سازمان و کمیسیون تنظیم مقررات مبنی بر افزایش تعرفه‌های جدید از ابتدای سال جاری صورت گرفته است، خاطرنشان ساخت:‌ هرگز نباید تکیه ما به افزایش تعرفه بعنوان تنها عامل درآمدزا باشد بلکه با خلاقیت و نوآوری و گسترش فعالیت‌ها بویژه در حوزه تجاری باید از سرویس‌های ارزش افزوده برای رشد درآمدهای شرکت بهره جست.

 

وی با بیان این که مدیریت جهادی با مدیریت معمولی و مرسوم تفاوت دارد خاطرنشان کرد:‌ با روش‌های معمولی نمی‌توان به اهداف متعالی دست یافت و در گام نخست هیئت مدیره شرکت،‌ حرکت و پویایی و خلاقیت را آغاز می‌کند و با همیاری،‌ همدلی و همفکری سایر همکاران و به مدد تخصص و تجربه و زحمات شما عزیزان، مخابرات استان تهران را به الگویی برای سایر استان‌ها تبدیل خواهیم ساخت.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.