کدخبر :13870 پرینت
17 فروردین 1393 - 20:56

همشهری ادعا کرد: "افزایش تعرفه تلفن ثابت و همراه اول با تغییر محاسبه نرخ"

متن خبر

بر اساس مصوبه‌ای که چندی پیش در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تدوین شده قرار بر آن است که از این پس هزینه تماس‌های تلفن ثابت و همراه بر اساس تعداد دقایق محاسبه و شیوه محاسبه بر اساس پالس کنار گذاشته شود.

 

به گزارش سیتنا، همشهری آنلاین نوشت: با تغییر روش پالس‌محوری به محاسبه کارکرد مشترکین بر مبنای دقایق استفاده از تلفن، از این پس محاسبه هزینه‌های تلفن ثابت و همراه دستخوش تغییراتی خواهد شد.

 

بر این اساس سقف تعرفه هر دقیقه مکالمه ثابت به ثابت داخل استانی 300 ریال، سقف تعرفه هر دقیقه مکالمه ثابت به ثابت بین استانی 330 ریال و سقف تعرفه هر دقیقه مکالمه ثابت به تلفن‌همراه سایر اپراتورها 625 ریال تعیین شده است.

 

پیش از این هر پالس که معادل 105 ثانیه بود ملاک محاسبه تعرفه بود. طبق محاسبات قبلی برای هر دقیقه مکالمه ثابت به ثابت 227 ریال؛ هر دقیقه مکالمه ثابت به ثابت بین استانی 262 ریال و هر دقیقه مکالمه ثابت به همراه اول 510 ریال، دریافت می‌شد. با این حساب تغییر شیوه محاسبه به افزایش مبالغ قبوض منجر خواهد شد.

 

بنا بر اعلام رئیس سازمان تنظیم مقررات محاسبه تعرفه‌ها به‌صورت ساده و شفاف در 3 سطح مکالمات ثابت به ثابت داخل استانی، مکالمات ثابت به ثابت بین استانی و مکالمات تلفن ثابت به تلفن همراه تعیین شده است.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.