کدخبر :13833 پرینت
16 فروردین 1393 - 16:41

واعظی: انتظار می‎رود که وزارت ارتباطات پیشران توسعه باشد

متن خبر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: موفقیت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در انجام وظایف و تعهداتش با احساس مسئولیت تک تک مدیران و کارکنان آن محقق می‌شود.

 

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، دکتر محمود واعظی در مراسم نوروزی با معاونان، مدیران و کارکنان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمانها و شرکتهای تابعه، افزود: انتظار مقام معظم رهبری و دولت این است که وزارت ارتباطات همانند سایر کشورهای پیشرفته دنیا، پیشران توسعه باشد و این امر نیازمند تلاش همه اعضای خانواده ارتباطات کشور است.

 

وی افزود: این خانواده رسالتی دارد و باید بتواند با تلاش و پشتکار دین خود را به ملت ادا کند و در این مسیر ضمن تلاش برای حل مشکلات همکارانم در مجموعه وزارت، انتظار دارم در سال پیش رو همه، با احساس مسئولیت، کارهای بزرگی را که شروع کرده‌ایم ، به نتیجه برسانیم.

 

واعظی با اشاره به سابقه فعالیتش در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: در مجموعه این وزارتخانه افراد فرهیخته، با اخلاق و دلسوز حضور دارند که امیدوارم با همکاری و احساس مسئولیت همه آنان بتوانیم کارها را خوب به پیش ببریم و این احساس مسئولیت تنها به عهده مدیران و مسئولان نیست بلکه همه اعضای این مجموعه بزرگ باید در آن سهیم باشند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.